Dodaj publikację
Autor
Ewelina Stachura
Data publikacji
2010-06-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
297

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego na stanowisku nauczyciela matematyki. Plan obejmuje okres 2009-2012.
 Pobierz (docx, 23,7 KB)

Podgląd treści

Szkoła Podstawowa

im. Józefa Suskiego we Włosienicy

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

Mgr Ewelina Stachura

Nauczyciel matematyki

Data rozpoczęcia stażu:…………………………

Przewidywana data zakończenia stażu: …………………………

Data zatwierdzenia do realizacji: …………………………

Podpis dyrektora: …………………………

Główne cele awansu:

Uczestniczyć w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego;

Pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego;

Poznawać przepisy dotyczące systemu oświaty, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której odbywa się staż.

Rodzaj działań i przedsięwzięć wynikających z wymagań rozporządzenia MEN z dnia 1 grudnia 2004r.

Formy realizacji

Termin

Dowody realizacji

 

§ 7 ust.1 pkt.1 uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.

1. Udział w pracach Rady Pedagogicznej, współpraca z gronem pedagogicznym.

2. Współpraca z Samorządem Uczniowskim:

Współorganizacja zabaw (dyskotek) dla dzieci.

Współpraca podczas organizacji uroczystości szkolnych i różnorodnych imprez.

3. Wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania.

4. Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść pozaszkolnych.

Zgodnie z harmonogramem posiedzeń Rady Pedagogicznej

Według terminarza

W okresie trwania stażu.

Potwierdzenie obecności na szkoleniach Rady

Potwierdzenia

§ 7 ust.1 pkt.2 pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.

1. Poszerzenie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu.

2. Uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego – radach szkoleniowych.

3. Udział w różnych formach

doskonalenia zawodowego:

konferencje szkoleniowe,

warsztaty metodyczne

dotyczące nauczania matematyki.

4. Prowadzenie dokumentacji przyswojonych pozycji z zakresu dydaktyki i metodyki, biblioteczka metodyczno – przedmiotowa

5. Tworzenie własnego warsztatu pracy

Budowanie bazy materiałów

dydaktycznych, testów, czasopism itp.

Tworzenie bazy materiałów dydaktycznych na stronie internetowej.

W okresie trwania stażu.

Zaświadczenie z ukończonego szkolenia.

Potwierdzenia.

Spis zebranych pozycji, testy, krzyżówki, czasopisma

Baza łączy

 § 7 ust.1 pkt.3  poznawanie przepisów dotyczących systemu oświaty, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której odbywa staż.

 

1. Analiza dokumentacji.

Rozporządzenie MEN z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. Nowelizacja Rozporządzenia z dnia 14 listopada 2007r.

Karta Nauczyciela.

Rozporządzenie MEN z 7 września 2004 r. w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych.

Ustawa o systemie oświaty.

Zapoznanie się z publikacjami interpretującymi zasady ubiegania się o stopnie awansu zawodowego (materiały, publikacje w prasie oświatowej, Internet).

2. Aktualizacja wiedzy na temat ...