Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Szkoła Podstawowa
im. Józefa Suskiego we Włosienicy
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
Mgr Ewelina Stachura
Nauczyciel matematyki
Data rozpoczęcia stażu:…………………………
Przewidywana data zakończenia stażu: …………………………
Data zatwierdzenia do realizacji: …………………………
Podpis dyrektora: …………………………
Główne cele awansu:
Uczestniczyć w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego;
Pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego;
Poznawać przepisy dotyczące systemu oświaty, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której odbywa się staż.
Rodzaj działań i przedsięwzięć wynikających z wymagań rozporządzenia MEN z dnia 1 grudnia 2004r.
Formy realizacji
Termin
Dowody realizacji
§ 7 ust.1 pkt.1 uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.
1. Udział w pracach Rady Pedagogicznej, współpraca z gronem pedagogicznym.
2. Współpraca z Samorządem Uczniowskim:
Współorganizacja zabaw (dyskotek) dla dzieci.
Współpraca podczas organizacji uroczystości szkolnych i różnorodnych imprez.
3. Wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania.
4. Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść pozaszkolnych.
Zgodnie z harmonogramem posiedzeń Rady Pedagogicznej
Według terminarza
W okresie trwania stażu.
Potwierdzenie obecności na szkoleniach Rady
Potwierdzenia
§ 7 ust.1 pkt.2 pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.
1. Poszerzenie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu.
2. Uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego – radach szkoleniowych.
3. Udział w różnych formach
doskonalenia zawodowego:
konferencje szkoleniowe,
warsztaty metodyczne
dotyczące nauczania matematyki.
4. Prowadzenie dokumentacji przyswojonych pozycji z zakresu dydaktyki i metodyki, biblioteczka metodyczno – przedmiotowa
5. Tworzenie własnego warsztatu pracy
Budowanie bazy materiałów
dydaktycznych, testów, czasopism itp.
Tworzenie bazy materiałów dydaktycznych na stronie internetowej.
W okresie trwania stażu.
Zaświadczenie z ukończonego szkolenia.
Potwierdzenia.
Spis zebranych pozycji, testy, krzyżówki, czasopisma
Baza łączy
§ 7 ust.1 pkt.3 poznawanie przepisów dotyczących systemu oświaty, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której odbywa staż.
1. Analiza dokumentacji.
Rozporządzenie MEN z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. Nowelizacja Rozporządzenia z dnia 14 listopada 2007r.
Karta Nauczyciela.
Rozporządzenie MEN z 7 września 2004 r. w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych.
Ustawa o systemie oświaty.
Zapoznanie się z publikacjami interpretującymi zasady ubiegania się o stopnie awansu zawodowego (materiały, publikacje w prasie oświatowej, Internet).
2. Aktualizacja wiedzy na temat ...