Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN
ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
KINGI KACZYŃSKIEJ
KIEROWNIKA ŚWIETLICY
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W GARWOLINIE
NA LATA 2010 – 2013
§8ust 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenia pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
| | | |DOWODY REALIZACJI, UWAGI |
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN | |
|1. Poznanie procedur i wymagań |Analiza dokumentów prawnych, śledzenie stron internetowych MEN,, udział w | |Zaświadczenia potwierdzające odbycie szkoleń,|
|kwalifikacyjnych niezbędnych do uzyskania |szkoleniach dotyczących awansu zawodowego. |1.IX.2010 r. |plan rozwoju zawodowego. |
|stopnia nauczyciela dyplomowanego | | | |
|2. Udział w różnych formach doskonalenia |Udział w szkoleniach, kursach warsztatach, konferencjach. | |Zaświadczenia potwierdzające ukończenie |
|zawodowego. |Samodzielne studiowanie literatury pedagogicznej, poszukiwanie nowości |Cały okres stażu. |różnych form szkoleń. |
| |wydawniczych. | |Zestawienie bibliografii. |
|3. Opracowanie rocznego planu pracy świetlicy,|Przygotowanie dokumentacji świetlicy szkolnej. | |Plan pracy świetlicy oraz inne dokumenty. |
|regulaminu świetlicy i stołówki oraz innych | |Cały okres stażu. | |
|dokumentów. | | | |
|4. Doskonalenie warsztatu pracy kierownika |Przygotowanie pomieszczenia do potrzeb świetlicy. | |Poświadczenie dyrektora szkoły. |
|świetlicy. |Gromadzenie pomocy dydaktycznych innych materiałów potrzebnych do różnorodnych |Cały okres stażu. | |
| |form spędzania czasu w świetlicy i prowadzenia zajęć. | | |
| |Koordynowanie działalności opiekuńczo-wychowawczej oraz gospodarki materialnej i | | |
| |finansowej zakresie żywienia i funkcjonowania kuchni. | | |
|5. Ustawiczne wdrażanie programu HACCP. |Śledzenie zmian w systemie HACCP i wdrażanie ich w życie. |Cały okres stażu. |Przykładowa dokumentacja HACCP. |
|6. Organizowanie imprez, konkursów, |Przygotowanie regulaminów konkursów, dekoracji, autorskich scenariuszy. |Cały okres stażu. |Scenariusze imprez. Potwierdzenie dyrektora |
|uroczystości świetlicowych i szkolnych. | | |szkoły. |
|7. Założenie i prowadzenie kroniki |Założenie kroniki z zapiskami ważnych wydarzeń świetlicy. |Cały okres stażu. |Kronika świetlicy szkolnej. |
|świetlicowej. | | | |
|8. Stosowanie technologii komputerowej w |Korzystanie z internetu, wymiana doświadczeń na forach, zapoznanie z nowymi |Cały okres stażu. |Przykładowe dokumenty i pomoce dydaktyczne. |
|opracowaniu dokumentacji. |pomysłami do pracy z dziećmi. | | |
§ 8 ust.2 pkt 2
Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
|1. Wykorzystanie technologii komputerowej i |Stosowanie komputerowych programów edukacyjnych i korzystanie z portali dla |Cały okres stażu. |Zaświadczenie dyrektora szkoły. Wzory dokumentów. |
|informacyjnej w pracy pedagogicznej. |nauczycieli. | |Artykuły i publikacje. |
| |Wykorzystanie możliwości komputera do stworzenia pomocy dydaktycznych. | | |
| |Opracowanie graficzne i merytoryczne ulotek informacyjnych, regulaminów, kart | | |
| |zgłoszeń do świetlicy i stołówki szkolnej. | | |
| |Pozyskiwanie za pomocą Internetu materiałów metodycznych. | | |
|2. Opublikowanie w portalu edukacyjnym ,,planu|Przygotowanie planu rozwoju i publikacja w portalu edukacyjnym. |IX.2010 r. |Zaświadczenie o publikacji. Adres strony. |
|rozwoju zawodowego”. | | | |
|3. Publikacja na stronach internetowych |Przygotowanie i opublikowanie scenariuszy zajęć i uroczystości świetlicowych na |Cały okres stażu. |Zaświadczenie o publikacji. Adres ...