Dodaj publikację
Autor
dominik kwiatkowski
Data publikacji
2010-09-21
Średnia ocena
0,00
Pobrań
24

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 63,5 KB)

Podgląd treści

Mgr Dominik Kwiatkowski
nauczyciel matematyki

Szkoła Podstawowa nr 199

im. Juliana Tuwima
ul. Elsnera 8

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego

data rozpoczęcia stażu: 01. 09. 2009 r.
czas trwania stażu – 2 lata i 9 miesięcy

|Rodzaj działań i |Formy realizacji |Termin |Dowody realizacji |
|przedsięwzięć wynikających | | | |
|z wymagań rozporządzenia MEN z | | | |
|dnia | | | |
|1 grudnia 2004r. | | | |
| | | | |
| § 7 ust.1 pkt.1 uczestniczenie |Udział w pracach Rady Pedagogicznej, współpraca |Zgodnie z harmonogramem |protokoły Rad |
|w pracach organów szkoły |z gronem pedagogicznym. |posiedzeń Rady Pedagogicznej |Pedagogicznych |
|związanych z realizacją |Współpraca z Samorządem Uczniowskim: | | |
|zadań edukacyjnych, |Współorganizacja zabaw (dyskotek) dla dzieci. | | |
|wychowawczych, opiekuńczych lub |Współpraca podczas organizacji uroczystości szkolnych|Według terminarza | |
|innych wynikających ze statutu |i różnorodnych imprez. | | |
|szkoły oraz potrzeb szkoły i |Wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania. | |Potwierdzenia |
|środowiska lokalnego. |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, | | |
| |imprez i wyjść poza szkolnych. | | |
| | | | |
| | | | |
| | |W okresie trwania stażu. | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Potwierdzenia |
| | | | |
|§ 7 ust.1 pkt.2 pogłębiać wiedzę|Poszerzenie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny |W okresie trwania stażu. | |
|i umiejętności zawodowe, |udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu. | | |
|samodzielnie lub przez udział w |Udział w pracach zespołu matematyczno-przyrodniczego.| | |
|różnych formach kształcenia |Opiekun szkolnych konkursów matematycznych | | |
|ustawicznego. |Udział w pracach Komisji w Konkursie „Matematyczne | | |
| |wędrówki po Łodzi” | | |
| |Udział w pracach jury Wojewódzkiego Konkursu | | |
| |Matematyczno – Przyrodniczego „Pryzmat”. | |Sprawozdanie z |
| |Uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego – | |przeprowadzo-nych |
| |radach szkoleniowych. | |konkursów |
| |Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego: | |Potwierdzenia |
| |konferencje szkoleniowe | |Podziękowania |
| |warsztaty metodyczne dotyczące nauczania matematyki, | | |
| |kursy doskonalące. | | |
| |Prowadzenie dokumentacji przyswojonych pozycji z | | |
| |zakresy dydaktyki i metodyki, biblioteczka metodyczno| |Zaświadczenia |
| |– przedmiotowa | | |
| |Tworzenie własnego warsztatu pracy | | |
| |Budowanie bazy materiałów dydaktycznych, testów, | |Zaświadczenia |
| |czasopism itp. | | |
| |Tworzenie bazy łączy do stron WWW z materiałami | | |
| |dydaktycznymi | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Sukcesywnie przez cały okres |Spis zebranych pozycji, |
| | |stażu | |
| | | | |
| | | | |
| | | |testy, krzyżówki, |
| | | |czasopisma |
| | | | |
| | | | |
| | | |Baza łączy |
|  | | | |
| § 7 ust.1 pkt.3  poznawanie |Analiza dokumentacji. |W okresie trwania stażu |Potwierdzenia |
|przepisów dotyczących systemu |Rozporządzenie MEN z dnia 1 grudnia | |Notatki |
|oświaty, z |2004 r. w sprawie uzyskania stopni | | |
|uwzględnieniem specyfiki typu |awansu zawodowego przez nauczycieli. | | |
|i rodzaju szkoły, w |Rozporządzenie MEN z dnia 14 listopada 2007 | | |
|której odbywa staż. |zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskania stopni| | |
|  |awansu zawodowego przez nauczycieli. | | |
| |Karta Nauczyciela. | | |
| |Rozporządzenie MEN z 7 września 2004 r. | | |
| |w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i | | |
| |promowania uczniów i słuchaczy oraz | | |
| |przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach | | |
| |publicznych. | | |
| |Ustawa o systemie oświaty. | | |
| |Zapoznanie się z publikacjami interpretującymi zasady| | |
| |ubiegania się o stopnie awansu zawodowego. | | |
| |Udział w konferencjach na temat systemu oświaty | | |
| |Aktualizacja wiedzy na temat obowiązującego ...