Dodaj publikację
Autor
Beata Polowczyk
Data publikacji
2010-09-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
33

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja zawiera przykładowy plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego starającego się o awans zawodowy.
 Pobierz (doc, 83,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Beaty Polowczyk

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU- 1.09.2010
PRZEWIDYWANA DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU-31. 05. 2013

Nazwa organu prowadzącego – Miasto Jelenia Góra.
Nazwa szkoły – Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze.
Poziom wykształcenia - wyższe.

|Organizacja pracy związanej z awansem zawodowym |
|Lp. |Działania i czynności do wykonania |Sposób dokumentowania |Termin |
|1. |Poznanie procedury awansu zawodowego |Wniosek o rozpoczęcie stażu. |Wrzesień 2010r. |
| |-zapoznanie z przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego (Ustawa o systemie oświaty, Karta |Plan rozwoju zawodowego. | |
| |Nauczyciela, Rozporządzenie MEN i S z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania awansu zawodowego przez | | |
| |nauczycieli). | | |
|2. |Gromadzenie dokumentacji z realizacji planu rozwoju zawodowego. |Zebrane dokumenty: zaświadczenia potwierdzające |Cały okres stażu. |
| | |szkolenia, scenariusze zajęć, opracowane materiały. | |

§ 8, ust.2,pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |
|1. |Przeprowadzenie testu diagnozującego wiedzę i umiejętności matematyczne uczniów po nauce w gimnazjum. |Zredagowanie testu. |Wrzesień 2010 |
| | | |Wrzesień 2011 |
| | | |Wrzesień 2012 |
|2. |Opracowanie wyników powyższego testu, przygotowanie analizy porównawczej, wniosków. | |Październik 2010 |
| | | |Październik 2011 |
| | | |Październik 2012 |
|3 |Opracowanie i wdrożenie programu naprawczego dla uczniów klas pierwszych mających niezadowalające wyniki z |Zorganizowanie zajęć wyrównawczych dla uczniów. |Okres stażu. |
| |testu. | | |
|4. |Zorganizowanie sprawdzianu przedmaturalnego z matematyki dla uczniów klas II LO. |Zredagowanie sprawdzianu zgodnie ze standardami |Maj 2011 |
| |Sprawdzenie prac uczniów. |maturalnym. |Maj 2012 |
| | | |Maj 2013 |
|5. |Podjęcie działań mających na celu podniesienie umiejętności uczniów przygotowujących się do egzaminu |Zajęcia dodatkowe w formie konsultacji indywidualnych. |Listopad – marzec 2011-2012, |
| |maturalnego z matematyki. | |2012-2013. |
| | |Prowadzenie zajęć w tzw. blokach tematycznych, mających|Okres stażu. |
| | |na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności | |
| | |matematycznych wymaganych na egzaminie maturalnym. | |
|6. |Zorganizowanie sprawdzianu diagnostycznego z matematyki dla uczniów klas I LO. |Zredagowanie sprawdzianu zgodnie ze standardami |Maj 2011 |
| |Sprawdzenie prac uczniów. |maturalnym. |Maj 2012 |
| | | |Maj 2013 |
|7. |Opracowanie wyników powyższego sprawdzianu, przygotowanie analizy porównawczej, wniosków. | |Wrzesień następnego roku |
| | | |szkolnego. |
|8. |Opracowanie i wdrożenie indywidualnego programu nauczania matematyki dla uczniów o specjalnych potrzebach |Program. |Okres stażu. |
| |edukacyjnych. | | |
|9. |Opracowanie i przeprowadzenie cyklu zajęć wychowawczych na temat integracji zespołu klasowego i rozwoju |Plan pracy wychowawcy klasowego. | |
| |osobistego ucznia. | | |
|10. |Samodzielne studiowanie literatury i czasopism. |Lektura i analiza literatury fachowej. Poszukiwanie |W ciągu stażu. |
| | |nowych metod aktywizujących uczniów. | |

§ 8, ust. 2,pkt 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

|1. |Publikacje własnych materiałów na stronach ...