Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Dzial/ treści programowe |Tematyka zajęć |Wymagania podstawowe |Wymagania ponadpodstawowe |Uwagi | |
|Hobby und Freizeit. |1.Zapoznanie z systemem oceniania na |• zna wybrane słownictwo związane z komputerami |• czyta ze zrozumieniem i potrafi odpowiedzieć na | |
| |lekcji niemieckiego. |i Internetem |ogłoszenie w Internecie, dotyczące nawiązywania | |
| | |• zna i stosuje słownictwo dotyczące |korespondencji, wymieniając informacje na temat | |
| |2. Hobby und Freizeit. Czas wolny. |zainteresowań i sposobu spędzania wolnego czasu |zainteresowań | |
| | |(wypełnia ankietę, uzupełnia tabelkę, |• pyta i opowiada o zainteresowaniach kolegi / koleżanki z| |
| |3. Meine Sommerferien- krzyżowka. |przyporządkowuje / grupuje wyrazy, prowadzi |ławki | |
| | |dialogi na podstawie schematu) |• informuje o swoich zainteresowaniach i sposobie | |
| |4. Ich suche Freunde im Netz. |• zna zwroty typu: ins Theater / in die Oper / |spędzania wolnego czasu | |
| |Ogłoszenia. |in den Zoo gehen |• przeprowadza w klasie ankietę na temat | |
| | |• zna nazwy podstawowych produktów żywnościowych|zainteresowań i zajęć pozaszkolnych, a jej wyniki | |
| |5. Ein Interwiew. Praca ze słownikiem. |i przypraw oraz podaje ich ilość |przedstawia na forum klasy | |
| | |• zna czasowniki określające sposób |• samodzielnie pisze historię o swoich przyjaciołach | |
| |6.Die Umfrage von Anja. Rozumienie |przyrządzania potraw: kochen, mischen, |• proponuje koledze / koleżance wspólne wyjście w czasie | |
| |dłuższych wypowiedzi pisanych. |schneiden, braten, backen |wolnym i ustala, dokąd razem pójdą | |
| | |• przygotowuje wraz z kolegą / koleżanką przepis|• pisze własny przepis kulinarny | |
| |7. Formy czasowników nieregularnych. |na prostą potrawę, wykorzystując |• opowiada, jak przyrządzić jakąś smaczną potrawę | |
| | |poznane słownictwo |• opowiada, w jaki sposób wykorzystuje komputer na co | |
| |8.Stopniowanie przymiotnikow i |• ogólnie rozumie tekst słuchany |dzień | |
| |przysłówków. |• po wysłuchaniu tekstu odpowiada na pytania |• rozumie szczegółowe informacje w tekście słuchanym i | |
| | |według zamieszczonego w podręczniku przykładu |czytanym | |
| |9.Eine Gartenparty bei Jakob.Rozumienie |• czyta tekst z ogólnym zrozumieniem |• stosuje czasowniki nieregularne: fahren, schlafen, | |
| |tekstu słuchanego. |• wyszukuje w tekście czytanym kluczowe |essen, sprechen, lesen, sehen, geben,braten, backen w | |
| |10.Czasowniki rozdzielnie złożone- |informacje o osobach (ogłoszenia w Internecie / |wypowiedziach ustnych i pisemnych | |
| |ćwiczenia. |wywiad) |• samodzielnie stosuje czasowniki rozdzielnie złożone w | |
| | |• zna i odmienia czasowniki nieregularne: |wypowiedziach ustnych i pisemnych | |
| |11.Wir gehen aus. Obiekty użyteczności |fahren, schlafen, essen, sprechen, lesen, sehen,| | |
| |publicznej. |geben, braten, backen | | |
| | |• zna i stosuje stopniowanie przysłówka gern | | |
| |12.Kochen ist mein Hobby. Gotownie- |• zna i odmienia czasowniki rozdzielnie złożone:| | |
| |gromadzimy słownictwo. |fernsehen, mitnehmen, aufstehen,mithaben | | |
| | |• zna i odmienia czasownik wissen | | |
| |13.Nudeln mit Brokkoli. Przepis |• zna i stosuje rodzajnik określony w bierniku | | |
| |kulinarny. | | | |
| | | | | |
| |14. Im Internet. Czytanie ze | | | |
| |zrozumieniem. | | | |
| | | | | |
| |15.Komputer. Słownictwo związane z | | | |
| |komputerem i Internetem. | | | |
| | | | | |
| |16.Meine Freizeit. Umiejętność | | | |
| |wypełniania ankiet. | | | |
| | | | | |
| |17.Powtórzenie wiadomości. | | | |
|2. In der Stadt ...