Dodaj publikację
Autor
Joanna Górny
Data publikacji
2010-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
9

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego - nauczyciel świetlicy.
 Pobierz (doc, 103,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
2008/2011

MGR JOANNA GÓRNY

I. Umiejętność organizacji doskonalenia warsztatu pracy,dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach
(Rozp. MEN & 7 ust. 2 pkt 1)

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Sposób dokumentacji |Termin |
|1. |Poznanie procedur awansu |Przeglądanie , studiowanie przepisów z|Zaświadczenia, |IX – X |
| |zawodowego nauczyciela. |zakresu prawa oświatowego. |wydruki internetowe, |2008r. |
| | | |własne notatki. | |
| | |Udział w szkoleniach dotyczących | | |
| | |awansu zawodowego. | |Cały okres trwania |
| | | | |stażu. |
|2. |Nawiązanie współpracy |Spisanie kontraktu. |Kontrakt. |IX. 2008r. |
| |z opiekunem stażu. | | | |
|3. |Obserwacja zajęć prowadzonych |Udział w zajęciach, |Notatki. |1 raz w miesiącu |
| |przez opiekuna stażu. |Analiza i ocena działań. | |przez okres trwania|
| |Prowadzenie zajęć w obecności | | |stażu. |
| |opiekuna stażu | | | |
| |i innych nauczycieli | | | |
| | | | | |
|4. |Wzbogacanie wiedzy teoretycznej |Uczestnictwo w radach pedagogicznych. |Potwierdzenia, sprawozdania, |Cały okres trwania |
| |i praktycznej. |Uczestnictwo |materiały szkoleniowe, |stażu. |
| | |w szkoleniach, warsztatach, |zaświadczenia. | |
| | |konferencjach oraz zajęciach | | |
| | |organizowanych przez różnych | | |
| | |nauczycieli. | | |
| | |Samodzielne zdobywanie wiedzy | | |
| | |i umiejętności. | | |
|5. |Udoskonalenie warsztatu własnej |Gromadzenie, poszerzenie własnej |Spis literatury. |Cały okres trwania |
| |pracy. |biblioteczki | |stażu. |
| | |z zakresu literatury fachowej. | | |
| | |Samodzielne przygotowanie pomocy | | |
| | |dydaktycznych. |Wykonane pomoce. | |
|6. |Podnoszenie jakości własnej pracy |Wymiana doświadczeń z innymi|Notatki, potwierdzenia, wydruki |Cały okres trwania |
| |w świetlicy poprzez wdrażanie |nauczycielami świetlic szkolnych |internetowe. |stażu. |
| |nowych pomysłów |podczas spotkań szkoleniowych. | | |
| |w pracy opiekuńczo wychowawczej. |Przeglądanie stron internetowych. | | |
|7. |Opracowanie regulaminu świetlicy. |Wspólne opracowanie regulaminu |Regulamin świetlicy. |IX. 2008r. |
| | |z współpracownikami świetlicy, | | |
| | |systematyczne wprowadzanie poprawek | | |
| | | | | |
| | |i dodatkowych punktów w ramach | | |
| | |potrzeb. | | |
|8. |Badanie jakości pracy świetlicy. |Ankietowanie uczniów. |Ankiety. |Cały okres trwania |
| | | | |stażu. |
|9. |Pozyskanie sponsorów na |Gromadzenie materiałów przydatnych do |Listy z podpisami. |Cały okres trwania |
| |działalność świetlicy. |pracy | |stażu. |
| |Wsparcie finansowe przez rodziców.|z uczniami, kwiaty, zabawki, gry itd. | | |
|10. |Promowanie działalności świetlicy |Organizowanie konkursów na terenie |Potwierdzenie dyrektora. |Cały okres trwania |
| |na terenie szkoły. |szkoły : liściaki, karta świąteczna, w| |stażu. |
| | |krainie baśni, pisanka wielkanocna, | | |
|11. |Dbanie o estetyka miejsca pracy. |Opieka nad salą |Zdjęcia gazetek |Cały okres trwania |
| | |i gazetką tematyczną. | |stażu. |
|12. |Integrowanie uczniów |Organizowanie imprez wewnątrz |Potwierdzenie dyrektora. |Cały okres trwania |
| |i rodziców. |świetlicowych: pasowanie na świetlika,| |stażu. |
| | |andrzejki, bal karnawałowy, | | |
| | |walentynki, | | |
| | |świetlicowy dzień sportu… | | |
| | | | | |
|13. |Opracowanie programu zespołu |Dokumentowanie |Teczka zespołu samokształceniowego|Od 2008r |
| |samokształceniowego |i protokołowanie pracy zespołu |Protokoły ze spotkań |Do odwołania. |
| |-opiekuńczo-wychowawczego. |samokształceniowego. |zespołu. | |
| |Pełnienie funkcji lidera zespołu. | | | |
| | |Organizowanie spotkań | | |
| | |Dbanie o prawidłowy przebieg pracy | | |
| | |zespołu. | | |
|14. |Dokumentowanie realizacji planu |Kompletowanie teczki, napisanie |Sprawozdanie oraz dokumentacja. |Maj 2011r. |
| |rozwoju zawodowego końcowa ...