Dodaj publikację
Autor
Iwona Bilińska
Data publikacji
2010-11-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
102

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Wypełniony formularz raportu końcowego z realizacji projektu dotacyjnego "Parkowe Opowieści".
 Pobierz (doc, 233,0 KB)

Podgląd treści

ZAŁĄCZNIK NR 2
WZÓR RAPORTU KOŃCOWEGO W RAMACH PROGRAMU „SZKOŁY DLA EKOROZWOJU”
– edycja 2009”

Raport końcowy stanowi szczegółowe sprawozdanie zawierające opis przedsięwzięcia oraz rozliczenie finansowe. Wypłacenie ostatniej raty dotacji następuje po zaakceptowaniu raportu końcowego.
Raport należy przesłać do Koordynatora Regionalnego w terminie określonym w §1 Umowy dotacyjnej
Dane zawarte w tym raporcie pomogą Funduszowi promować Państwa inicjatywę, dostosowywać swoje programy do potrzeb lokalnych oraz przedstawić sprawozdanie darczyńcom programu Szkoły dla Ekorozwoju.
Niniejszy wzór jest dostępny do pobrania na stronie www.funduszpartnerstwa.org.pl/wzory . Proszę przestrzegać układu niniejszego wzoru i stosować numerację punktów. Każdy raport końcowy powinien zawierać następujące informacje:

I. INFORMACJE PODSTAWOWE
|Nr dotacji |PG-13337 |
|Tytuł projektu |Parkowe opowieści |
|Nazwa organizacji, adres, tel., e-mail |Publiczne Gimnazjum nr 1 w Jelczu-Laskowicach ul. Szkolna 1 55230 |
| |Jelcz-Laskowice |
|Data wysłania raportu |4.05.2010 |
|Okres sprawozdawczy |Od 1.09.2009 do 30.06.2010 |
|Numer konta bankowego (jeżeli się zmienił w stosunku do umowy) |03 9585 0007 0020 0200 0257 0009 |
|Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za projekt (w przypadku |Iwona Perz-Bilińska , Jolanta Kamieniak |
|zmiany w trakcie projektu) | |

II. SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PROJEKTU
8. Określenie zasięgu geograficznego projektu (wymienić miejscowości lub gminy).
9. Opis wykonanych działań punkt po punkcie wg zadań zaplanowanych w harmonogramie projektu. Jeżeli w trakcie realizacji projektu harmonogram uległ zmianie za zgodą Funduszu, to należy zastosować harmonogram po zmianach.
10. Proszę podać następujące dane liczbowe
|Osoby bezpośrednio zaangażowane w działania: | |
|Ogółem: |- |
|w tym: | |
|Uczniowie |-142 |
|Nauczyciele |-4 |
|Rodzice |-10 |
|Inne osoby w tym wolontariusze spoza szkoły |- |
|Osoby pośrednio zaangażowane w realizację projektu (uczestnicy zajęć edukacyjnych, prelekcji, | |
|prezentacji itd., wykonywanych przez realizatorów projektu) | |
|Ogółem: | |
|w tym: |- |
|Uczniowie |-142 |
|Rodzice |-24 |
|Inni |- |

11. Rezultaty projektu - proszę wypełnić poniższe tabele

Efekty rzeczowe:

|Rodzaj prowadzonych działań (podać liczby) |- uporządkowanie terenu wyznaczonego na ścieżkę dydaktyczną |
|np. wymiana 120 żarówek na energooszczędne; zasadzenie 5 rodzajów |- wytyczenie ścieżki -8 stanowisk łącznie 1,5 km |
|bylin; wykonanie 10 karmników; itd.; |drewniane tablice edukacyjne wielkości 80x100 każda. |
| |- umiejscowienie na terenie przyszkolnym jednego ławo stołu ( kącik |
| |edukacyjny umożliwiający prowadzenie lekcji na świeżym powietrzu) |
| |- umiejscowienie na terenie parku 8 drewnianych koszy na śmieci |
| |- wydrukowanie 16 stronicowego ”Przewodnika po Parkowych opowieściach” |
| |ilość 200 sztuk |
|Wielkość zagospodarowanego obszaru (ha) – w przypadku zakładania |- około 6 ha |
|ogrodu | |
|Ilość i rodzaj inwestycji dodatkowych, które towarzyszyły |Uliczny happening promujący rozpoczęcie przystąpienia szkoły do |
|realizacji projektu; |realizacji projektu, |
| |- opracowanie dendrologiczne wykonane przez uczniów , |
| |- wyznaczenie trasy ścieżki ekologiczno dydaktycznej |
| |-Zajęcia z leśnikiem , pomoc w oznaczaniu gatunków ...