Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan Rozwoju Zawodowego
mgr Katarzyna Anzlik
nauczyciel mianowany
w Zespole Szkół im. Janiny Wierzchowskiej w Liśniku Dużym
ubiegający się o stopień zawodowy
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Dane osobowe
1. Imię i nazwisko: Katarzyna Anzlik
2. Miejsce pracy: Zespół Szkół im. Janiny Wierzchowskiej w Liśniku Dużym
3. Stanowisko: Nauczyciel chemii, fizyki, biblioteki
4. Wykształcenie: wyższe magisterskie
5. Ubiegam się o stopień nauczyciela dyplomowanego
Termin
1. Data rozpoczęcia stażu: 01 września 2010 r.
2. Data zakończenia stażu: 31 maj 2013 r.
Moje cele główne
1. Podejmować działania mające na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy.
2. Realizować działania służące podniesieniu jakości pracy szkoły.
3. Realizować działania mające na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności służące własnemu rozwojowi.
4. Uzyskać stopień awansu zawodowego – nauczyciela dyplomowanego
§8 ust. 2 pkt 1
Uzyskiwanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |
| | | |
|Poznanie procedury awansu zawodowego |Analiza dokumentów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego nauczycieli |Wrzesień 2010 r. |
| | | |
|Uczestniczenie w pracach związanych z |Analiza dokumentów szkoły: Statut, Program Wychowawczy, Program Profilaktyczny; |Okres stażu |
|podniesieniem jakości pracy szkoły | | |
| |Udział w realizacji programów i przedsięwzięć podjętych przez szkołę | |
| | |Okres stażu |
| |Praca w odpowiednio powołanych zespołach | |
| | |Okres stazu |
| | | |
|Pogłębianie wiedzy i umiejętności w procesie |Udział w kursie dotyczącym Awansu zawodowego nauczyciela mianowanego |Listopad 2010 |
|aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym | | |
|i zewnątrzszkolnym doskonaleniu |Udział w warsztatach z zakresu prowadzenia zajęć w terenie | |
| | |Rok 2011 |
| |Udział w kursie dotyczącym Opisu i analizy | |
| | | |
| |Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych | |
| | |Według harmonogramu |
| | | |
|Uwzględnianie w pracy dydaktycznej i |Spotkania z uczniami, rozmowy, ćwiczenia |Okres stażu |
|wychowawczej potrzeb rozwojowych ucznia | | |
| |Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach | |
| | | |
| |Prowadzenie zajęć wyrównywania wiedzy z chemii i fizyki |Każdy piątek roku szkolnego 2010/ 2011 |
| | | |
|Włączanie rodziców w życie szkoły |Udział rodziców w zebraniach |Według harmonogramu spotkań |
| | | |
| |Pomoc rodziców przy organizacji imprez i uroczystości szkolnych i klasowych | |
| | | |
|Przeprowadzenie badań edukacyjnych z chemii i fizyki |Opracowanie wniosków i zaleceń do pracy z kolejnymi rocznikami |Raz w roku |
|wśród uczniów | | |
| | | |
|Organizacja międzyszkolnego konkursu o wodzie |Opracowanie materiałów i przeprowadzenie konkursu |Marzec 2012 |
| | | |
|Przygotowanie uczniów kl. III gimnazjum do egzaminów |Prowadzenie zajęć fakultatywnych |Lata 2010 - 2013 |
|zewnętrznych | | |
§8 ust. 2 pkt 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |
| | | |
|Opracowanie i publikacja mojego Planu Rozwoju Zawodowego |Publikacja w Internecie |11. 2010 r. |
| | | |
|Wykorzystywanie technologii komputerowej i informacyjnej w |Przygotowanie rozkładów materiału, sprawdzianów, testów, pomocy ...