Dodaj publikację
Autor
Marta Kubacz-Stolarczyk
Data publikacji
2011-01-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
66

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Projekt planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans na nauczyciela dyplomowanego. Uczę języka angielskiego w szkole podstawowej.
 Pobierz (doc, 78,5 KB)

Podgląd treści

PROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

mgr MARTA KUBACZ – STOLARCZYK

Stanowisko : nauczyciel języka angielskiego w klasach I – VI w Szkole Podstawowej w Płoniawach – Bramurze

Posiadany stopień awansu : nauczyciel mianowany

Data rozpoczęcia stażu : 1 września 2010r.

Planowana data zakończenia stażu : 31 maja 2013r.

Wymiar realizowanego stażu : 2 lata i 9 miesięcy

ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNE :

1. Poznanie procedury awansu zawodowego nauczycieli oraz przygotowanie planu rozwoju zawodowego.

2. Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

3. Opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

§ 8 ust.2 pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

|Lp. | Zadanie |Formy realizacji |Dowody realizacji |Termin |
|1. |Doskonalenie własnego warsztatu pracy |- śledzenie przepisów prawa |- wniosek o rozpoczęcie stażu; |według potrzeb w |
| | |oświatowego ; |- plan rozwoju zawodowego; |okresie stażu |
| | |- prawidłowe prowadzenie |- sprawozdanie z realizacji | |
| | |dokumentacji nauczyciela |planu rozwoju zawodowego itd. | |
|2. |Udział w warsztatach, konferencjach |- warsztaty, konferencje, szkolenia,|- certyfikaty, zaświadczenia |cały okres stażu |
| |metodycznych, szkoleniach, kursach |kursy | | |
| |doskonalących | | | |
|3. |Aktywne uczestnictwo w Wewnątrzszkolnym |- szkolenie rady pedagogicznej |- protokół w Księdze Protokołów |2011 |
| |Doskonaleniu Zawodowym Nauczycieli | | | |
|4. |Samodzielne pogłębianie wiedzy i |- studiowanie artykułów i literatury|- adresy stron internetowych; |cały okres stażu |
| |umiejętności |z zakresu pedagogiki i metodyki |- indeks tytułów | |
| | |nauczania języka angielskiego | | |
|5. |Czynny udział w pracach komisji szkolnych |- praca w komisji w trakcie |- potwierdzenie dyrektora szkoły|według potrzeb |
| | |sprawdzianu po klasie VI | |szkoły |
|6. |Przygotowywanie uczniów do udziału w |- praca z uczniami zdolnymi |- potwierdzenie dyrektora szkoły|cały okres stażu |
| |konkursach z języka angielskiego | | | |
| | | |- dyplomy i podziękowania | |
|7. |Organizowanie uroczystości i apeli |- uroczystości i apele szkolne |- zapisy w Kronice Szkolnej |cały okres stażu |
| |szkolnych | | | |
|8. |Opieka nad Samorządem Uczniowskim |- akcje charytatywne, zbiórki |- plan pracy Samorządu |cały okres stażu |
| | |pieniędzy |Uczniowskiego | |
| | |- organizacja imprez szkolnych |- potwierdzenie dyrektora szkoły| |
|9. |Współpraca z rodzicami |- spotkania z rodzicami |- zapisy w dzienniku lekcyjnym |cały okres stażu |
| | |- rozmowy indywidualne | | |
| | | | | |
|10. |Współpraca z biblioteką szkolną |- korzystanie z aktualności |- potwierdzenie dyrektora szkoły|cały okres stażu |
| | |wydawniczych, scenariuszy | | |
| | |uroczystości szkolnych | | |
| | |
|§ 8 ust.2 pkt. 2 |
|Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
| |
|1. |
|Publikacja własnego planu |
|rozwoju zawodowego |
|- publikacja w Internecie |
|- adres strony |
|internetowej |
|do końca |
|2010r. |
| |
|2. |
|Wykonywanie pomocy dydaktycznych |
|- korzystanie z komputera |
|- testy, karty pracy itp. |
|cały okres stażu |
| |
|3. |
|Wzbogacanie własnego warsztatu pracy od strony merytorycznej i metodycznej |
|- korzystanie z Internetu |
|- śledzenie aktualności wydawniczych i publikacji innych nauczycieli na portalach edukacyjnych |
|- zebrane materiały |
|cały okres stażu ...