Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
serafhal, 2011-02-02
partycypować stricte spectrum toż to niepotrzebne, miła Pani- przeładowanie formy nad ...znikomą treścią.
jane0, 2011-02-12
Rzeczywiście, ta ocena opisowa, praktycznie nic nie mówi o osiągnięciach dziecka. Za to nauczycielka udowadnia, że zna mnóstwo słów rodem ze słownika wyrazów obcych.
JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZANIE INDYWIDUALNE DZIECKA Z ZABURZENIAMI SPRZĘŻONYMI – OCENA OPISOWA
Treści, metody i organizacja nauczania została dopasowana do możliwości psychofizycznych uczennicy, u której występują zaburzenie sprzężone.
Lekcje języka obcego, nowożytnego odbywaja się w domu uczennicy raz w tygodniu w bloku 45 minutowej lekcji.
Pomimo dysfunkcji motorycznych, zaburzenia mowy oraz spowolnionego przyswajania wiedzy, uczennica stara się aktywnie partycypować w lekcjach, chętnie poznaje nowe zagadnienia i stara się na miarę swoich ograniczonych możliwości.
Jeśli chodzi o rozwój emocjonalny i społeczny, uczennica wykazała się znacznymi postępami. Oprócz opanowanego na poziomie minimum programu stricte dostosowanego do indywidualnego nauczania, uczennica poszerza swoje spektrum wiedzy o świecie poprzez bezpośrednie użycie multimediów oraz programów edukacyjnych dla dzieci (próbuje śpiewać piosenki, poznaje zarys kultury innych krajów oraz kojarzy podstawowe fakty, etc.).
Nauczyciel j. obcego w szkole podstawowej:
mgr Anna Gerej-Gula
rok szkolny 2010/2011