Dodaj publikację
Autor
Anna Maria Gerej-Gula
Data publikacji
2011-01-31
Średnia ocena
1,00
Pobrań
228

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ocena opisowa (nauczanie indywidualne) podsumowująca postępy oraz zakres opanowanego materiału przez ucznia, u którego występują zaburzenia sprzężone.
 Pobierz (doc, 17,0 KB)

Komentarze

serafhal, 2011-02-02

partycypować stricte spectrum toż to niepotrzebne, miła Pani- przeładowanie formy nad ...znikomą treścią.

jane0, 2011-02-12

Rzeczywiście, ta ocena opisowa, praktycznie nic nie mówi o osiągnięciach dziecka. Za to nauczycielka udowadnia, że zna mnóstwo słów rodem ze słownika wyrazów obcych.

Podgląd treści


JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZANIE INDYWIDUALNE DZIECKA Z ZABURZENIAMI SPRZĘŻONYMI – OCENA OPISOWA

Treści, metody i organizacja nauczania została dopasowana do możliwości psychofizycznych uczennicy, u której występują zaburzenie sprzężone.
Lekcje języka obcego, nowożytnego odbywaja się w domu uczennicy raz w tygodniu w bloku 45 minutowej lekcji.
Pomimo dysfunkcji motorycznych, zaburzenia mowy oraz spowolnionego przyswajania wiedzy, uczennica stara się aktywnie partycypować w lekcjach, chętnie poznaje nowe zagadnienia i stara się na miarę swoich ograniczonych możliwości.
Jeśli chodzi o rozwój emocjonalny i społeczny, uczennica wykazała się znacznymi postępami. Oprócz opanowanego na poziomie minimum programu stricte dostosowanego do indywidualnego nauczania, uczennica poszerza swoje spektrum wiedzy o świecie poprzez bezpośrednie użycie multimediów oraz programów edukacyjnych dla dzieci (próbuje śpiewać piosenki, poznaje zarys kultury innych krajów oraz kojarzy podstawowe fakty, etc.).

Nauczyciel j. obcego w szkole podstawowej:
mgr Anna Gerej-Gula
rok szkolny 2010/2011