Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO,
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Imię i nazwisko: Aleksandra Wyrwoł
I Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności
i dokonywania zmian w tych działaniach
& 7 ust.2 pkt 1
|Lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
| | | | | |
|1. |Poznanie procedury awansu |Zaznajomienie się |IX-X 2008r. |Poprawnie sformułowany |
| |zawodowego |z wymaganiami kwalifikacyjnymi na stopień | |wniosek |
| |nauczycieli |nauczyciela mianowanego | |o rozpoczęcie stażu |
| | |Analiza przepisów prawa oświatowego | |Notatki, |
| | |dotyczących awansu zawodowego | | |
| | |udział w szkoleniach |W miarę potrzeb, | |
| | |i warsztatach związanych |w trakcie trwania |Zaświadczenia |
| | |z awansem zawodowym |stażu | |
| | | | | |
| | |Zawarcie kontraktu | | |
| | |z opiekunem | | |
| | |Opracowanie planu rozwoju zawodowego | | |
| | |Ustalenie terminów spotkań |IX 2008 r. | |
| | |z opiekunem stażu | |Kontrakt |
| |Współpraca |Hospitacje zajęć prowadzonych przez opiekuna |IX 2008r. | |
|2. |z opiekunem stażu |stażu | |Plan rozwoju zawodowego |
| | |i innych nauczycieli |IX 2008 r. | |
| | |Prowadzenie zajęć | | |
| | ||w obecności opiekuna stażu |Przez cały okres | |
| | |Sporządzenie sprawozdań |stażu | |
| | |z przebiegu stażu | |Przykładowe arkusze |
| | | | |hospitacyjne, scenariusze |
| | | | |zajęć |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Udział w pracach Rady Pedagogicznej, w | | |
| | |posiedzeniach oraz procesie wewnątrzszkolnego| |Sprawozdania semestralne oraz|
| | |doskonalenia nauczycieli |I i VI 2009r. |sprawozdania |
| | |Analiza dokumentacji szkolnej |I i VI 2010r. |z realizacji planu rozwoju |
| | |Współpraca z rodzicami uczniów, psychologiem,|I i VI 2011r. |zawodowego |
| | |pedagogiem szkolnym | | |
| | |Współpraca | | |
| | |z organizacjami działającymi w szkole |W trakcie stażu | |
| | |Współpraca | | |
| | |z Samorządem Uczniowskim(pełnienie funkcji | | |
| |Aktywne uczestniczenie |opiekuna podczas dyskotek) | | |
|3. |w pracach organów szkoły |Udział w pracach oraz przedsięwzięciach | | |
| |związanych |organizowanych przez SK PCK | | |
| |z realizacją jej podstawowych | | | |
| |funkcji | |W trakcie stażu |Dyplomy, podziękowania, |
| | |Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia| |zaświadczenia |
| | |zawodowego na terenie szkoły i poza nią | | |
| | |ukończenie studiów podyplomowych | | |
| | |z zakresu terapii pedagogicznej | | |
| | |z elementami arteterapii | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Nabywanie pomocy naukowych oraz niezbędnej | | |
| | |literatury | | |
| | |Przygotowanie własnych pomocy do rewalidacji |W trakcie stażu | |
| | |indywidualnej | | |
| | |Skompletowanie ciekawych gier, zabaw, puzzli | | |
| | |edukacyjnych; gromadzenie interesujących | | |
| | |scenariuszy zajęć | | |
| | |Opracowanie planów z rewalidacji | | |
| | |indywidualnej | | |
| | |Współredagowanie gazetki szkolnej | | |
| | | |W trakcie stażu | |
| | | | | |
| | | | |Zaświadczenia, wykaz form |
| | | | |doskonalenia zawodowego |
| | | | | |
| |Pogłębianie wiedzy | | | |
| |i umiejętności zawodowych | | | |
| | | | |Dyplom |
| | | | | |
|4. | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Przez cały okres |Karty pracy |
| | | |stażu | |
| | | | | |
| |Doskonalenie warsztatu pracy | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Scenariusze zajęć z |
| | | | |rewalidacji indywidualnej, |
| | | | | |
|5. | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Przykładowy plan pracy |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
II Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych
& 7 ust.2 pkt 2
|Lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
| | | | | |
|1. |Poznanie potrzeb rozwojowych |Analiza orzeczeń PPP |Przez cały okres |Notatki |
| |uczniów |Obserwacja uczniów |stażu |Konsultacje |
| | |w kontaktach | |z wychowawcami i |
| | |z rówieśnikami | |nauczycielami |
| | |Indywidualne rozmowy | | |
| | |i zajęcia | | |
| | |z uczniami | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Opracowanie ...