Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Zając
Data publikacji
2011-02-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
448

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ankieta została opracowana w ramach jednego z obszarów ewaluacji w szkole. Miała za zadanie uzyskać opinię rodziców na temat tego, czy szkoła diagnozuje osiągniecia edukacyjne uczniów. Skierowana była do uczniow rodziców uczniów klas VI.
 Pobierz (doc, 28,0 KB)

Podgląd treści


ANKIETA DLA RODZICÓW UCZNIÓW KLAS VI

Chcemy poznać Państwa zdanie na temat diagnozy osiągnięć edukacyjnych w naszej szkole, dlatego prosimy wybrać właściwą informację, spośród wymienionych.

UWAGA: Ankieta jest anonimowa. Prosimy podkreślić właściwą odpowiedź.

1. Czy w szkole diagnozuje się osiągnięcia uczniów? TAK NIE

2. Co podlega diagnozie:
- czytanie TAK NIE
- pisanie TAK NIE
- rozumowanie TAK NIE
- korzystanie z informacji TAK NIE
- wykorzystanie wiedzy w praktyce TAK NIE

3. Czy zostają Państwo poinformowani o wynikach sprawdzianów próbnych oraz
sprawdzianów przedmiotowych z poszczególnych partii materiału? TAK NIE

4. Czy nauczyciele analizują wyniku sprawdzianu i dzielą się z państwem wnioskami?
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE

5. Czy znają Państwo wnioski, jakie wynikają po przeprowadzaniu sprawdzianów próbnych, wiedzą Państwo, jakie są mocne, a jakie słabe strony Państwa dziecka?
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE

6. Kto informuje Państwa o osiągnięciach Państwa dziecka?
dyrektor szkoły TAK NIE
wychowawca TAK NIE
nauczyciel przedmiotu TAK NIE
dziecko TAK NIE
proszę odwrócić kartę →
7. Państwa zdaniem diagnoza edukacyjna służy:
- wspieraniu rozwoju ucznia
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE
- określeniu stanu wiedzy i umiejętności ucznia
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE
- uzasadnienie wystawionego stopnia, niepowodzeń szkolnych
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE
- dominacji nad uczniem
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE

8. Czy Pani/Pana zdaniem wyniki sprawdzianów są wiarygodną informacją
o umiejętnościach szkolnych absolwentów szkół podstawowych?
ZDECYDOWANIE TAK RACZEJ TAK NIE ZDECYDOWANIE NIE