Dodaj publikację
Autor
marzena pol
Data publikacji
2011-04-27
Średnia ocena
0,00
Pobrań
61

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Test na 90 minut przygotowany z myślą o uczniach I klasy gimnazjum sprawdzający ich wiedzę po całorocznej pracy w gimnazjum. Zawiera zadania z czasów teraźniejszych i przeszłych, formy to be going to, stopniowania przymiotników, rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych, odczytywania dat, formy there is/are. Test sprawdzi się również jako test zaliczeniowy na koniec semestru.
 Pobierz (doc, 57,5 KB)

Podgląd treści

TEST

1. Napisz schemat budowy zdania pytającego w czasie Present Simple
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Napisz schemat budowy zdania twierdzącego w czasie Present Continous
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Napisz schemat budowy zdania przeczącego w formie „to be going to”
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Napisz zastosowanie czasu Past Simple
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Utwórz stopień wyższy i najwyższy podanych przymiotników:
Bad-……………………………………………………………………………………
Crowded-………………………………………………………………………………
Noisy-………………………………………………………………………………….
Fashionable-……………………………………………………………………………
Good-…………………………………………………………………………………..
6. Uzupełnij tabelkę:

|Infinitive |Past Simple |Past participle |Znaczenie polskie |
|be | | | |
| |sat | | |
| | |kept | |
| | | |ciąć |
|break | | | |
| |felt | | |
|write | | | |
| | |done | |

1. Napisz w jakich czasach są podane zdania:

I. Many students spent their holidays in the mountains……………………
II. They enjoy going to the cinema………………………………………….
III. I’m going to live in Spain………………………………………….
IV. What time do you get up?.................................................................

2. Czasowniki podane w nawiasach napisz w odpowiednich formach:

A. Kate usually ………………………(read) books in the evenings, but this evening she …………………………………….(listen to) music.
B. Betty ………………………………………(help) her mother now, they……………………………………..(bake) a cake.
C. He …………………………………..(buy) a new computer tomorrow.
D. She……………………….(practice) playing the violin for hours every day.

3. Uzupełnij tekst właściwymi formami czasownika:

Dear James,
Everything …………………………(be) fine at home. Davis………………………………………… (finish) writing a book and Paula .................. (pass) her exams. Yesterday, I ………………………………. (see) a film at the local cinema. It ……………………………….. (be) very good. After the film I ………………………….. (drive) to London and ……………………………….. (meet) your father. He …………come) to London last Friday to give a lecture. Your father ………………………………(look) different.

Aunt Emma.

Zadaj pytania do podkreślonych części zdań:
i. Paul gave a present to Anna……………………………………………………
ii. They were very tired yesterday………………………………………………..
iii. Kate is going to school…………………………………………………………

4. Przetłumacz:
A. Ludzie czekają na Twoją odpowiedź.
B. O której godzinie zwykle wstajesz? Czy nie obudzę cię jutro o 8?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

D. Uzupełnij zdania następującymi czasownikami pamiętając o odpowiednich formach:
watch, eat, go, drink, help, play, listen, get up
1) He ………………………… breakfast at 8 o'clock.
2) You often…………………………… football.
3) I ………………………… to school every day.
4) She often…………………………………the music.
5) She sometimes ……………………………….. her mother.
6) They never ……………………………. late.
7) We………………………………. TV every day.
8) I …………………………………. milk every morning.

F. Uzupełnij tekst odpowiednimi formami czasowników podanych w nawiasach:
Jenny…………………………(to be) 12 years old and……………………(to live) in England. She………………….(to go) to school every day, but she……………….(not like) her school. She………………….(to have) a lot of friends. They…………………….( to visit ) her very often and they…………………..( to play) different games in Jenny’s beautiful garden. Sometimes they………………………..(to stay) indoors and………………..(watch) tv, but they………………………..(not like) Disney cartoons.

Years
1700-seventeen ...