Dodaj publikację
Autor
Edyta Jałocha
Data publikacji
2011-05-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
263

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Kontrakt z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze w klasach początkowych.
 Pobierz (doc, 16,5 KB)

Podgląd treści


KONTRAKT POMIĘDZY (imię i nazwisko ucznia), RODZICEM I NAUCZYCIELEM

Kontrakt ma na celu pomoc i wsparcie …................................................. w próbie poprawy zachowania.

Ja: …........................................... zobowiązuję się przestrzegać następujących zasad:
w domu:
codziennie spędzę z rodzicem minimum 15 minut i w otwartej rozmowie przekażę informacje i wrażenia z pobytu w szkole /dnia,
nigdy nie okłamię rodziców w sprawach szkolnych,
codziennie dam rodzicom do podpisania dzienniczek
w razie złamania kontraktu do wykonania zadania dodatkowego
w szkole:
w momentach trudnych zwrócę się do wychowawcy lub pedagoga o wsparcie, a raz w tygodniu zgłoszę się na szczerą rozmowę ,
nie będę przeszkadzać w prowadzeniu lekcji,
nie będę wszczynać awantur i nie będę się bić z innymi,
nigdy nie okłamię nauczycieli w sprawach szkolnych,
nie będę się spóźniać do szkoły,
nie będę używać wulgarnego słownictwa,
będę odrabiać wskazane przez nauczycieli zadania domowe, a w przypadku trudności dotyczących osiągania wyników w nauce będę konsultować się z wychowawcą,
codziennie na koniec każdej lekcji dam nauczycielowi do podpisania zeszyt uwag i pochwał

ZOBOWIĄZANIA POZOSTAŁYCH STRON KONTRAKTU:

Rodzic zobowiązuje się do:
kontaktu osobistego z wychowawcą
codziennego sprawdzania dzienniczka dziecka oraz podpisywania go,
codziennego sprawdzania odrobionych lekcji dziecka
wsparcie w poprawie zachowania w postaci drobnych nagród , pochwał słownych
w przypadku złamania kontraktu , dopilnowania wykonania zadań dodatkowych domowych
konsekwencji w swoim działaniu

Wychowawca zobowiązuje się do:
dyspozycyjności dla ucznia w razie potrzeby rozmowy z rodzicem
powiadomienia rodzica o złamaniu kontraktu
konsekwencji w działaniu
dostrzeganiu najmniejszych sukcesów , drobnych postępów poprawy zachowania
- nie porównywaniu go do innych uczniów

CZAS OBOWIĄZYWANIA KONTRAKTU: od dnia podpisania do końca roku szkolnego 2010/2011

Podpis wychowawcy:

Podpis rodzica/ów: Podpis ucznia: