Dodaj publikację
Autor
Alicja Mazur
Data publikacji
2011-05-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
157

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Karta pracy przeznaczona dla uczniów szkoły podstawowej lub I gimnazjum rozpoczynających naukę języka niemieckiego. Może służyć nauczycielowi języka niemieckiego podczas lekcji powtórkowej, jak również innym nauczycielom podczas zastępstw.
 Pobierz (doc, 275,0 KB)

Podgląd treści


KARTA PRACY – KOLORY, LICZBY, MEBLE przeznaczona dla uczniów szkoły podstawowej
|1.Narysuj balony, pokoloruj je i podpisz ich kolory: |2.Napisz nazwy kolorów ukryte w literach. Pokoloruj odpowiednio kredki: |
| |[pic] |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3.Narysuj zgodnie z poleceniem. Możesz korzystać ze słowniczka: |
| |
|zehn Stühle |
|vier Schränke |
|dreiundzwanzig Lampen |
|sechzehn Fenster |
|4.Dopisz liczbę mnogą do podanych nazw mebli: |5.Zapisz wyniki tych działań. Zapamiętaj: |
|ein Sofa – zwei |+ und - weniger x mal : durch = ist |
|....................................................................... |eins und elf ist |
|eine Stehlampe – drei |.....................................................................................|
|........................................................................ |vierzehn weniger neun ist |
|ein Teppich – vier |........................................................................ |
|.............................................................................. |hundert durch zehn ist |
|eine Kommode – vier |.......................................................................... |
|.......................................................................... |fünf mal sechs ist |
|ein Schrank – zwei |.................................................................................. |
|................................................................................. |einundsiebzig und sechs ist |
|ein Bild – zehn |...................................................................... |
|.....................................................................................|drei mal sieben ist |
|. |................................................................................ |
|ein Stuhl – vier |dreißig durch drei ist |
|.....................................................................................|............................................................................... |
|ein Schreibtisch – fünf | |
|........................................................................... | |

KARTA PRACY – KOLORY, LICZBY, MEBLE przeznaczona dla uczniów klasy IV (semestr II) , V i VI
|1.Narysuj balony, pokoloruj je i podpisz ich kolory: |2.Napisz nazwy kolorów ukryte w literach. Pokoloruj odpowiednio kredki: |
| |[pic] |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3.Narysuj zgodnie z poleceniem. Możesz korzystać ze słowniczka: |
| |
|zehn Stühle |
|vier Schränke |
|dreiundzwanzig Lampen |
|sechzehn Fenster |
|4.Dopisz liczbę mnogą do podanych nazw mebli: |5.Zapisz wyniki tych działań. Zapamiętaj: |
|ein Sofa – zwei |+ und - weniger x mal : durch = ist |
|....................................................................... |eins und elf ist |
|eine Stehlampe – drei |.....................................................................................|
|........................................................................ |vierzehn weniger neun ist |
|ein Teppich – vier |........................................................................ |
|.............................................................................. |hundert durch zehn ist |
|eine Kommode – vier |.......................................................................... |
|.......................................................................... |fünf mal sechs ist |
|ein Schrank – zwei |.................................................................................. |
|................................................................................. |einundsiebzig und sechs ist |
|ein Bild – zehn |...................................................................... |
|.....................................................................................|drei mal sieben ist |
|. |................................................................................ |
|ein Stuhl – vier |dreißig durch drei ist |
|.....................................................................................|............................................................................... |
|ein Schreibtisch – fünf | |
|........................................................................... | |

|6.W puste kratki wpisz litery, od których zaczyna się dana cyfra. Jakie słowa |7.Uzupełnij według wzoru: |
|powstały? | |
| |zwei |
| |zwölf |
|4 8 6 1 |zwanzig |
| | |
|7 8 9 3 |drei |
| |dreizehn |
|9 8 7 1 | |
|Powstałe wyrazy znaczą: | |
| | |
| |vierzehn |
| |vierzig |
| | |
| |fünf |
| | |
| |fünfzig |
| | |
| | |
| |sechzehn |
| |sechzig |
| | |
| |sieben |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |achtzehn |
| |achtzig |
| | |
| |neun |
| |neunzehn |
| | |
| | |
|8.Zaprojektuj meble do pokoju zgodnie ze wskazówkami. Zwróć uwagę na ilość poszczególnych mebli, ich kolor, kształt i rozmiar: |
|In der Mitte steht ein Tisch. Er ist groß, rund und braun. Hier stehen auch drei Stühle. Sie sind rot. Links in der Ecke steht ein Schrank, er ist braun-schwarz. Rechts |
|liegt ein Teppich. Der Teppich ist bunt. An der Decke hängen |
|zwei Lampen. Die Lampen sind gelb. Ein Bild hängt an der Wand. Es ist grün. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |

|6.W puste kratki wpisz litery, od których zaczyna się dana cyfra. Jakie słowa |7.Uzupełnij według wzoru: |
|powstały? | |
| |zwei |
| |zwölf |
|4 8 6 1 |zwanzig |
| | |
|7 8 9 3 |drei ...