Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Dorota Granieczny
Podręcznik: Exam Challenges 3
Klasa: 3 d,e,f,
Temat: Health Myths- Mity dotyczące zdrowia
Cele: - poznanie słownictwa związanego ze zdrowiem,
- ćwiczenie umiejętności czytania,
- tworzenie przeciwieństw wyrazów za pomocą przedrostków,
Środki dydaktyczne: podręcznik, tablica, kreda, zeszyt ucznia
Etap lekcji
Czynności nauczyciela
Czynności uczniów
Wstęp
- wita uczniów “Good morning”
- sprawdza obecność
-zapisuje na tablicy temat lekcji
- odpowiadają “Good morning”
- zapisują w zeszytach temat lekcji
Część główna
- pyta uczniów o mity dotyczące zdrowia jakie znają,
- czyta cztery zdania i prosi uczniów, aby wskazali jedno, które jest fałszywe,
- prosi uczniów o przeczytanie pytań do redakcji i wyrażenie opinii, które ich zdaniem są prawdziwe, a które nie,
- prosi uczniów o dobranie odpowiedzi do zadanych pytań i sprawdzenie czy ich opinie były właściwe,
- prosi uczniów o znalezienie w tekście przeciwieństw do słówek podanych w tabelce,
- prosi uczniów o wykonanie ćwiczeń z użyciem słów o przeciwnym znaczeniu,
- odpowiadają na pytania nauczyciela,
- słuchają i wybierają fałszywe zdanie,
- czytają pytania i wyrażają swoje opinie na temat ich wiarygodności,
- czytają odpowiedzi i dopasowują je do pytań,
- szukają w tekście przeciwieństw i tłumaczą je (np. possibile- impossible),
- uzupełniają zdania wpisując negatywne formy wyrazów,
Zakończenie
- na zadanie domowe każe uczniom nauczyć się słówek z lekcji
- żegna się z uczniami ‘Goodbye’
- zapisują polecenie zadania domowego do zeszytów
- odpowiadają ‘Goodbye’
……………………………………….