Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Aneks do planu rozwoju zawodowego powstał na skutek zmiany miejsca pracy
|(§ 8 ust.2 pkt.1). Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu |
|doskonalenie pracy własnej |
|i podniesienia jako ci pracy szkoły |
|Zadania do wykonania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowanie |
|Opracowanie aneksu do planu |Aneks do planu rozwoju |IX 2009 r. |Wprowadzone zmiany do planu rozwoju zawodowego|
|rozwoju awansu zawodowego. |zawodowego | |uwzględniające prace w szkole |
| | | |ponadgimnazjalnej. |
|Analiza i zasady funkcjonowania|Systematyczne analizowanie dokumentów |Okres stażu | |
|i organizacji szkoły. |szkoły: | | |
| |Statuty Szkoły, | | |
| |Wewnątrzszkolnego Systemu | | |
| |Oceniania.(WSO) | | |
| |Współpraca przy ewaluacji WSO | | |
| |Opracowanie PSO dla przedmiotów | | |
| |informatycznych | | |
|Zdefiniowanie potrzeb własnego |Autoprezentacja |V-VI 2011r. |Ocena dorobku zawodowego. |
|rozwoju. | | | |
|Opracowanie sprawozdania z |Uzyskanie oceny dorobku zawodowego |V-VI 2011r. |Sprawozdanie z |
|realizacji planu rozwoju. |Przygotowanie sprawozdania z realizacji| |realizacji planu rozwoju |
| |zatwierdzonego planu rozwoju. | |zawodowego-całościowe. |
| | | | |
| | |IV 2009 r. |Sprawozdanie z |
| | | |realizacji planu rozwoju zawodowego |
| | | |uwzględniając roczną pracę w Gimnazjum. |
|Rozszerzenie wiedzy i |Uczestniczenie w różnych formach |Okres stażu. |Zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo. |
|umiejętności podejmowanie |doskonalenia zawodowego, kursach, | | |
|działań na rzecz podwyższenia |warsztatach, szkoleniach adekwatnych do| | |
|jakości pracy szkoły. |potrzeb własnych i szkoły. | | |
| | | | |
| |Zachęcanie uczniów do brania udziału w | | |
| |konkursie przedmiotowym z zakresu | | |
| |informatyki. | | |
| | | | |
| | | |Zdobyte dyplomy |
| | |Na bieżąco | |
|Samodzielne studiowanie |Zapoznawanie się na bieżąco z ukazującą|Okres stażu. |Bibliografia. |
|literatury metodycznej i |się literaturą metodyczną i | | |
|pedagogicznej w celu |przedmiotową. | | |
|uzupełnienia i odświeżenia | | | |
|swoich wiadomości. | | | |
|Samodzielne pogłębianie wiedzy |Studiowanie literatury fachowej, |Okres stażu. |Bibliografia. |
|i umiejętności. |wykorzystanie publikacji z Internetu w | | |
| |celu aktualizacji problemów | | |
| |oświatowych. | | |
|Wzbogacenie metod i form pracy |Wykorzystanie metod aktywizujących w |Okres stażu. |Sprawozdanie. |
|dydaktycznej i wychowawczej o |procesie edukacyjnym uczniów z | | |
|nowe metody. |problemami w nauce. Poszerzanie wiedzy | | |
| |z zakresu pracy z uczniem mniej | | |
| |zdolnym. | | |
|Prowadzenie dodatkowych zajęć. |Zajęcia dla uczniów z problemami w |Okres stażu. |Sprawozdanie, dokumentacja. |
| |nauce w przedmiotach informatycznych. | | |
| | | | |
| |Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze z | | |
| |informatyki skierowane do uczniów klas | | |
| |Liceum Ogólnokształcącego. | | |
|Czynny udział w posiedzeniach |Udział w posiedzeniach Rady |Okres stażu. |Dokumentacja. |
|Rady Pedagogicznej. |Pedagogicznej. | | |
|(§ 8 ust.2 pkt.2). Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
|Zadania do wykonania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowanie |
|Wykorzystywanie komputera do |Korzystanie z komputera, drukarki, |Na bieżąco. |Przykładowe dokumenty. |
|wykonywania dyplomów, |skanera, Internetu- korzystanie z | | |
|zaproszeń, sprawozdań, |dostępnych stron internetowych. | | |
|ogłoszeń, kart pracy, |Opracowanie materiałów wykorzystywanych| | |
|scenariuszy, referatów, |w pracy na komputerze | | |
|materiałów metodycznych, | | | |
|podziękowań, zaproszeń, ankiet,| | | |
|ogłoszeń. | | | |
|Pełnienie funkcji opiekuna |Wyposażenie pracowni w pomoce |Okres stażu. |Zaświadczenie, zdjęcia. |
|pracowni komputerowej. |dydaktyczne, plakaty, kącik | | |
| |informatyka, dbanie o poprawne ...