Dodaj publikację
Autor
Elżbieta Hoszkiewicz
Data publikacji
2011-06-08
Średnia ocena
5,00
Pobrań
595

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Fuzaje. Zabawy pobudzające myślenie.
 Pobierz (docx, 16,5 KB)

Komentarze

bmk46, 2011-06-09

Bardzo ciekawe rozwiązanie metodyczne:-)

KasiekS, 2011-06-13, ocena:

Świetne pomysły z takich zestawów można tworzyć wiele historyjek Wszystkie dzieci mają szansę na swoją własną opowieść ;)

Podgląd treści

Zabawy i zajęcia pobudzające myślenie.

Dorysuj, nazwij ….

Fuzaje 1

Fuzaje 2

FUZAJE BAJKOWE

BOHATER

1.

KOT W

BUTACH

2.

RYCERZ

3.

KSIĘŻNICZKA

4.

SIEROTKA

5.

BIEDAK

6.

PINOKIO

MIEJSCE

ZA GÓRAMI…

W STARYM BORZE

NAD MORZEM

W MAŁEJ CHATCE NA WŚI

W KRAINIE CZARÓW

W STARYM ZAMKU

DRUGI BOHATER

SIOSTRA

MACOCHA

WIEDŹMA

WRÓŻKA

KRASNAL

BRAT

KOMPLIKACJE

CHOROBA

ZŁY WILK

POŻAR

KŁÓTNIA

ZŁY SMOK

ZAGUBIENIE W LESIE

KTO RATUJE

DZIELNY KSIĄŻE

SZEWCZYK

PASTUSZEK

MYŚLIWY

KRÓL

PIĘKNA KSIĘŻNICZKA

ZAKOŃCZENIE

POBRALI SIĘ

ŻYLI DŁUGO

ZAKOCHAŁ(A) SIĘ

WRÓCIŁ(A) DO DOMU

ZWYCIĘŻYLI

ZAMIESZKALI W PIĘKNYM PAŁACU

Rzut kostką decyduje o wyborze bohatera, miejsca akcji, pojawieniu się innej postaci, zagrożeniu –komplikacjach ….

Zadanie polega na ułożeniu własnej, indywidualnej bajki.

FUZAJE PLASTYCZNE

KOLOR

WIELKOŚĆ

PODOBIEŃSTWO

FAKTURA

WRAŻENIE

TECHNIKA

1

ŻÓŁTY

MALUTKIE

DO PTAKA

GŁADKIE

GROŹNE

KREDKI

2

ZIELONY

ŚREDNIE

DO MOTYLA

ŚLISKIE

MIŁE

MAZAKI

3

NIEBIESKI

DUŻE

DO KWIATKA

CHROPOWATE

ŚMIESZNE

FARBY

4

RÓŻOWY

OGROMNE

DO KOTA

RÓWNE

SMUTNE

PLASTELINA

5

FIOLETOWY

WIELKOŚĆ

ANANASA

DO PSA

NIERÓWNE

STRASZNE

MIESZANA

6

BRĄZOWY

WIELKOŚĆ

JABŁKA

DO DRZEWA

POFALOWANE

PIĘKNE

DOWOLNA

Rzut kostką decyduje o wyborze cech jakie ma spełnić rysunek.