Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ZADANIA DO WYKONANIA
FORMY I SPOSOBY REALIZACJI
TERMIN
REALIZACJI
PRZEWIDYWANE EFEKTY
UWAGI O
PRZEBIEGU
STAŻU
Zadania wynikające z wymagania 1:
- uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej lub opiekuńczej dzięki wdrożeniu działań mających na celu doskonalenie pracy własnej
i podnoszenie jakości pracy szkoły (§8 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. NR 260, poz. 2593)).
1. Zapoznanie się z procedurami i wymaganiami kwalifikacyjnymi niezbędnymi do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego.
2. Podwyższanie własnych kwalifikacji i nabywanie nowych umiejętności zawodowych poprzez udział w
różnorodnych formach kształcenia i doskonalenia zawodowego.
3. Poszerzanie i pogłębianie wiedzy poprzez samokształcenie.
analiza rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. NR 260, poz. 2593.
udział w szkoleniach zewnątrz- i wewnątrzszkolnych
udział w konferencjach metodycznych
studiowanie lektur z dziedziny biologii i chemii
lektura czasopism popularnonaukowych
wrzesień 2007
okres stażu
okres stażu
opracowanie planu rozwoju zawodowego zgodnego z wymaganiami kwalifikacyjnymi, priorytetami szkoły i własnymi potrzebami edukacyjnymi.
pogłębianie wiedzy i doskonalenie warsztatu pracy
zwiększenie efektywności i atrakcyjności prowadzonych zajęć
zwiększenie różnorodności form i metod pracy wykorzystywanych na zajęciach
pogłębienie wiedzy
zwiększenie efektywności i atrakcyjności prowadzonych zajęć
4. Stosowanie metod aktywizujących.
5. Doskonalenie umiejętności psychologiczno-pedagogicznych.
6. Praca z uczniem zdolnym
7. Praca z uczniem mającym trudności w nauce
8. Prowadzenie kół pozalekcyjnych i rozwijanie zainteresowań i pasji przyrodniczych.
9. Organizowanie konkursów.
10. Kontynuacja realizacji projektu edukacyjnego minimalizującego zjawisko nikotynizmu wśród uczniów szkoły.
11. Współpraca z innymi nauczycielami.
wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami
studiowanie literatury na temat metod aktywizujących
studiowanie literatury z dziedziny psychologii i pedagogiki
udział w warsztatach, kursach
współpraca z pedagogiem szkolnym
przygotowywanie uczniów do konkursów biologicznych i chemicznych
popularyzacja wśród uczniów lektur i czasopism popularnonaukowych
dostosowywanie wymagań edukacyjnych, form i metod pracy do indywidualnych potrzeb ucznia
prowadzenie zajęć pozalekcyjnych o tematyce przyrodniczej
nawiązanie współpracy z LOP i utworzenie Szkolnego Koła LOP
pełnienie funkcji opiekuna Klubu Przyjaciół Zwierząt
popularyzowanie wiedzy przyrodniczej na łamach gazetki szkolnej
organizowanie wyjazdów na warsztaty ekologiczne
zorganizowanie konkursów:
„ Czy znasz otaczającą Cię faunę i florę?”, „ Trzy łyki genetyki”, „Quiz przyrodniczy”
organizowanie innych konkursów
współorganizowanie konkursów chemicznych
koordynacja zaplanowanych działań i udział w ich aktywnej realizacji
organizacja szkolnych obchodów Dnia bez Tytoniu
udział w pracach zespołu przedmiotowego nauczycieli
biologii i chemii
udział w pracach zespołu nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
udział w pracach zespołu odpowiedzialnego za modyfikację ...