Dodaj publikację
Autor
Sylwia Krause
Data publikacji
2011-07-25
Średnia ocena
5,00
Pobrań
566

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Materiał zawiera zadania Samorządu Uczniowskiego oraz ich sposób realizacji w szkole podstawowej. 
 Pobierz (doc, 45,0 KB)

Podgląd treści


Zadania Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2009/2010

|Lp. |Zadania |Sposób realizacji |
|I |Organizacja pracy samorządu. |Organizacja pracy SU: |
| | |przydział czynności funkcyjnych, |
| | |zapoznanie z regulaminem, |
| | |ustalenie planu pracy na bieżący rok szkolny. |
| | |Podział na sekcje: |
| | |porządkową, |
| | |kulturalną |
| | |gazetkową. |
| | |Opracowanie harmonogramu imprez i uroczystości szkolnych. |
| | |Redagowanie gazetki ściennej. |
|II |Zadania związane z kształtowaniem |Współzawodnictwo w nauce pomiędzy klasami oraz promowanie sylwetek najlepszych uczniów |
| |własnego stosunku uczniów do nauki. |poprzez wprowadzenie na gazetce SU działów: Gratulujemy i Dziękujemy. |
| | |Podsumowanie działalności SU za I i II semestr. |
|III |Zadania dotyczące uczestnictwa w |Organizowanie zebrań Samorządu Uczniowskiego: przydział zadań, podsumowanie działań. |
| |planowaniu życia i pracy szkoły oraz |Udział samorządów klasowych w wyborach do Samorządu Uczniowskiego. |
| |kształtowania odpowiedzialności za |Aktywne włączenie się w organizowanie |
| |podejmowane działania. |i uroczystości szkolnych przewidzianych w harmonogramie imprez szkoły. |
|IV |Zadania mające na celu wyzwalanie |Organizacja i udział w imprezach szkolnych i pozaszkolnych: |
| |inicjatywy i pomysłowości uczniów. |prezentowanie się klas na szkolnych imprezach, |
| | |organizowanie konkursów międzyklasowych podczas imprez szkolnych. |
| | |Działalność rozrywkowa : |
| | |imprezy klasowe wg planów samorządów klasowych, |
| | |imprezy ogólnoszkolne – wg planu SU. |
| | |Działalność sportowo – turystyczna klas. |
| | |Włączenie się do akcji charytatywnych: |
| | |a) zbiórka słodyczy dla dzieci niepełnosprawnych |
| | |WOŚP |
| | |Góra Grosza |
| | |5. Wykonywanie gazetek klasowych wg inwencji i zainteresowań uczniów (budowanie |
| | |autonomii uczniów) |
|V |Zadania dotyczące udziału młodzieży w|Organizowanie akcji zarobkowych: |
| |zarządzaniu szkołą. |dyskoteki, |
| | |loteria fantowa, |
| | |zbiórka surowców wtórnych (makulatura, plastik). |
| | |2. Wyrażanie opinii SU nt. spraw związanych z działalnością i życiem szkoły. |
| | |3. Ustalanie regulaminów konkursów. |
| | |4. Zorganizowanie spotkania z dyrekcją szkoły. |
|VI |Zadania dotyczące zagadnień |Obchody Narodowego Święta Niepodległości oraz Święta Konstytucji 3 maja. |
| |kultywowania tradycji w środowisku |Działania związane z Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocy, Dnia Matki. |
| |szkolnym . |3. Obchody Dnia Patrona i Święta Szkoły. |
|VII |Współpraca ze środowiskiem |1. Aktywne włączenie się w uroczystości środowiska lokalnego i szkolnego. |
| | |2. Włączenie się do akcji : |
| | |a) „Sprzątanie Świata”, |
| | |b) „Dzień Ziemi” |
| | |3. Włączenie rodziców do współpracy ze szkołą. |