Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
brychtka, 2012-08-01
Ciekawe, przydatne kl I/II
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Czy znasz te drzewa?
Na każdym listku ukryła się nazwa drzewa z którego on pochodzi.
Odczytaj nazwę drzewa w kierunku jaki wskazuje strzałka i napisz ją pod
listkiem.
Pokoloruj listki.
Autor: Dorota Drążek
nauczycielka Szkoły Podstawowej w Bychawie
http://dorotadrazek.vixo.pl/
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Ja chcę do mamy!
Połącz linią nazwę zwierzęcej mamy z jej dzieckiem. Czy potrafisz wykonać to
polecenie?
Pokoloruj jednym kolorem figury w których jest napisana nazwa mamy i jej
dziecka.
Autor: Dorota Drążek
nauczycielka Szkoły Podstawowej w Bychawie
http://dorotadrazek.vixo.pl/
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Nasturcja
W szkolnym ogrodzie rozkwitły piękne kwiaty. Na spacerze pani poprosiła
dzieci, aby dokładnie każde z nich obejrzało jedną roślinę i nazwało jej
poszczególne części. Adaś zrobił to tak:
Jeśli, według Ciebie są błędne odpowiedzi –to je przekreśl, a obok napisz
właściwe odpowiedzi. Jak myślisz jaką ocenę dostał Adaś? Dlaczego?
Pokoloruj rysunek.
Autor: Dorota Drążek
nauczycielka Szkoły Podstawowej w Bychawie
http://dorotadrazek.vixo.pl/
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Ulubione owoce
Dzieci z klasy IIa rozmawiały o owocach. Sześcioro dzieci wymieniało owoce,
które najbardziej lubi: Julia –gruszki i wiśnie, Kamil – jabłka i porzeczki,
Magda – wiśnie, Zosia –agrest i śliwki, Michał – śliwki i gruszki, Jasio – jabłka,
gruszki i porzeczki. Połącz strzałkami, co kto lubi. Pokoloruj owoce.
Dokończ zdania:
Porzeczki lubią:…………………………………………………………………. .
Gruszki, to ulubione owoce…………………………………………………… .
Smak śliwki odpowiada ……………………………………………………….... .
…………………………………………………………. lubią wiśnie.
Jabłka z przyjemnością jedzą: ………………………….……………………… .
Kwaśny agrest, to przysmak ……………………………………………………. .
Autor: Dorota Drążek
nauczycielka Szkoły Podstawowej w Bychawie
http://dorotadrazek.vixo.pl/
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Dwanaście miesięcy
Natalia narysowała „zegar”, ale zamiast cyfr postanowiła wpisać nazwy
miesięcy, a wskazówka będzie wskazywała aktualny miesiąc.
Pomóż Natalii wpisać prawidłowo nazwy miesięcy. Pokoloruj pola z nazwami
miesięcy w następujący sposób: miesiące zimowe – na niebiesko, wiosenne – na
zielono, letnie –na żółto, a jesienne -na brązowo.
Autor: Dorota Drążek
nauczycielka Szkoły Podstawowej w Bychawie
http://dorotadrazek.vixo.pl/
Gry i zabawy dydaktyczne ułatwiające zapoznanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej.
Imię i nazwisko …………………………………………………..klasa………
Sen
Przemkowi, w nocy, przyśniło się dziwne drzewo, które coś do niego mówiło,
ale Przemek nie wie co. Pomóż ...