Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN PRACY ZESPOŁU MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEGO
GIMNAZJUM W ZESPOLE SZKÓŁ
IM. JANA PAWŁA II
W MROCZKOWIE GOŚCINNYM
ROK SZKOLNY 2010/2011
| | | | | | |
|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Odpowiedzialni |Termin realizacji |Uwagi |
|1. | |Zebranie zespołu: propozycje działań, które będą |przewodniczący zespołu. |IX | |
| |Ustalenie planu działań na rok szkolny |podejmowane przez poszczególnych nauczycieli. | | | |
| |2010/2011 | | | | |
| | |Ustalenie kalendarza spotkań. |przewodniczący zespołu. |IX | |
| | |Rozszerzanie na bieżąco tematyki prac zespołu. |wszyscy nauczyciele w zespole |wg. potrzeb | |
| | |Podsumowanie praz zespołu przedmiotów matematyczno - | | | |
| | |przyrodniczych |przewodniczący zespołu. |koniec roku | |
|2 | | | | | |
| |Aktualizacja programów nauczania |Aktualizacja planów nauczania z poszczególnych |nauczyciele przedmiotów |IX | |
| | |przedmiotów zgodnie z nową podstawą programową z dn. | | | |
| | |23.12.2008 | | | |
| | | | | | |
| | |Analiza stopnia realizacji materiału programowego, |wszyscy nauczyciele |I 2011 | |
| | |wnioski na II semestr | | | |
|3. | |Udział członków zespołu w konferencjach metodycznych. |Wszyscy nauczyciele |Cały rok. | |
| |Dokształcanie i doskonalenie warsztatu | | | | |
| |pracy nauczyciela. | | | | |
| | |Udział w kursach na egzaminatorów OKE |zgodnie z harmonogramem |nauczyciele | |
| | | | |chętni | |
| | |Udział w kursach doskonalących | | | |
| | |i dokształcających (wg potrzeb nauczycieli, zgodnie z |wg planu WDN |nauczyciele | |
| | |potrzebami szkoły), grantach warsztatach oraz studiach | |chętni | |
| | |podyplomowych | | | |
| | |Przeprowadzenie lekcji podlegających hospitacjom |zgodnie z planem hospitacji |nauczyciele przedmiotów | |
| | |diagnozującym i oceniającym.. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|4 |Poprawa wyników nauczania przedmiotów |Systematyczne kontrolowanie wiadomości, rytmiczne ich |wszyscy |cały rok | |
| |matematyczno – przyrodniczych |ocenianie |nauczyciele | | |
| | |Wewnątrzszkolne badanie wyników nauczania |Dyrektor szkoły |wg harmonogramu | |
| | |Propagowanie wśród uczniów programów i czasopism | |cały rok | |
| | |popularno-naukowych |wszyscy nauczyciele | | |
| | | | | | |
| | |Organizowanie konkursów, olimpiad |nauczyciele przedmiotów |wg kalendarza konkursów | |
| | |Przeprowadzanie diagnozy wstępnej |nauczyciel matematyki |IX | |
| | |i końcowej z matematyki dla uczniów klasy I | |V - VI | |
|5. |Doskonalenie metod i warsztatu pracy |Opracowanie kryteriów oceniania i przedmiotowych |wszyscy nauczyciele | | |
| |dydaktycznej |systemów oceniania ze wszystkich przedmiotów | |cały rok | |
| | |Wykorzystanie programów komputerowych w nauczaniu |wszyscy nauczyciele | | |
| | |przedmiotów matematyczno – przyrodniczych | |cały rok | |
| | |Włączanie uczniów do wzbogacania bazy dydaktycznej |wszyscy nauczyciele | | |
| | |poprzez samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych, | |cały rok | |
| | |gazetek tematycznych | | | |
| | | |Nauczyciele opiekunowie klas | | |
| | |Opieka nad klasopracowniami |wszyscy nauczyciele |cały rok | |
|6. |Egzamin gimnazjalny |Analiza wyników egzaminu i sprawdzianu kompetencji w |wszyscy nauczyciele |cały rok. | |
| | |części matematyczno – przyrodniczej |w zespole. | | |
| | |Przygotowanie i gromadzenie zestawu zadań tematycznych |nauczyciele przedmiotów | | |
| | |przygotowujących uczniów do egzaminu gimnazjalnego | |I semestr | |
| | |Diagnoza klas gimnazjalnych na początku i końcu roku |nauczyciele przedmiotów |IX | |
| | |szkolnego | |V - VI | |
| | | Praca z uczniem, rozwiązywanie zadań. |wszyscy nauczyciele |Cały rok | |
| | |Przeprowadzenie egzaminu próbnego. Praca w zespole |nauczyciele |wg ustalonego harmonogramu | |
| | |sprawdzającym prace. |zespołu | | |
| | |Opracowanie wyników z próbnego egzaminu gimnazjalnego |członkowie komisji. |wg ustalonego harmonogramu | |
| | |Opracowanie raportu z egzaminu gimnazjalnego, | | | |
| | |sformułowanie wniosków do dalszej pracy omówienie |nauczyciele zespołu |V | |
| | |działań naprawczych | | | |
|7. | | | | | |
| |Praca ze standardami egzaminacyjnymi. |Praca ...