Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Informacje personalne
1. Imię i nazwisko nauczyciela: Krzysztof Nowicki
2. Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego
3. Wykształcenie: wyższe - magister filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym
4. Czas stażu: 01.09.2010 – 31.05.2013
5. Miejsce odbywania stażu: Zespół Szkół nr 20 w Gorzowie Wielkopolskim
CEL PODSTAWOWY: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego
CELE STAŻU:
- doskonalenie własnych umiejętności zawodowych,
służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły,
- wzbogacenie i urozmaicenie własnego warsztatu pracy,
- wykorzystanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy na szerszą skalę.
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
| |
| |
|L.p. |Zadania |Formy realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
|1 |Doskonalenie systemu oceniania |- zapoznanie uczniów i rodziców |- początek roku szkolnego |- zapis w dzienniku lekcyjnym |
| |z języka angielskiego |z kryteriami oceniania | | |
| | | | | |
| | |- zapoznanie uczniów z wymaganiami edukacyjnymi | |- kryteria oceniania |
| | | | |z języka angielskiego |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|2 |Udział w pracach Zespołu Nauczycieli Języków Obcych |- spotkania w ramach zespołu języków obcych |- okres stażu |- sprawozdanie |
| | | | | |
| | |- organizowanie konkursów | | |
| | | | | |
| | |- organizowanie Europejskiego | | |
| | |Dnia Języków Obcych | | |
| | | | | |
| | |- współorganizowanie Dnia Otwartego Szkoły | | |
| | | | | |
|3 |Poszerzenie wiedzy |- uczestnictwo w wewnątrzszkolnych oraz zewnątrzszkolnych szkoleniach, |- okres stażu |- zaświadczenia |
| |i umiejętności w procesie aktywnego udziału we wszelkiego rodzaju |kursach, warsztatach | | |
| |formach doskonalenia wewnątrzszkolnych | | | |
| |i zewnątrzszkolnych adekwatnych | | | |
| |do potrzeb nauczyciela i szkoły | | | |
| | | | | |
|4. |Organizacja oraz przygotowanie uczniów do wewnątrzszkolnych |- opracowanie zasad, regulaminów |- okres stażu |- sprawozdanie, regulamin konkursów |
| |i zewnątrzszkolnych konkursów |oraz przeprowadzenie konkursów | | |
| |z języka angielskiego | | | |
| | |- nawiązanie współpracy | | |
| | |z wydawnictwami, szkołami, firmami organizującymi konkursy języka | | |
| | |angielskiego | | |
| | | | | |
|5 |Badanie wyników nauczania |- opracowanie analizy wyników egzaminów gimnazjalnych |- okres stażu |- analiza |
| |oraz egzaminów zewnętrznych |z języka angielskiego | | |
| |z języka angielskiego | | | |
| | |- przeprowadzanie w klasach pierwszych gimnazjum | | |
| | |diagnozy wstępnej z języka | | |
| | |angielskiego mającej na celu | | |
| | |podział uczniów na grupy | | |
| | |o odpowiednim | | |
| | |poziomie zaawansowania | | |
|6 |Udział w pracach zespołu odpowiedzialnego za stworzenie szkolnego |- opracowanie szkolnego programu poprawy efektywności kształcenia |- początek roku szkolnego 2010/11 |- program poprawy efektywności kształcenia |
| |programu poprawy efektywności kształcenia |na podstawie wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego | | |
|7 |Wzbogacenie warsztatu pracy |- gromadzenie pomocy naukowych (podręczników do gramatyki, zdjęć |- okres stażu |- sprawozdanie |
| | |i ilustracji dotyczących krajów anglojęzycznych, czasopism | | |
| | |anglojęzycznych, map, gier, słowników, etc.) | | |
|8 |Badanie wyników nauczania |- samodzielne działania pogłębiające wiedzę i umiejętności |- okres stażu |- lista książek, artykułów, stron |
| | | | |internetowych |
|9 |Praca z uczniem zdolnym i słabszym, dyslektycznym |- prowadzenie koła języka angielskiego |- okres stażu |- wpisy w dzienniku, programy nauczania, |
| | | | |sprawozdanie |
| | |- prowadzenie zajęć ...