Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
SANOK 2011
IMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA: Magdalena Suszko
NAZWA SZKOŁY: Szkoła Podstawowa nr 4 im. ks. Zdzisława
Jastrzębiec Peszkowskiego w Sanoku
ZAJMOWANE STANOWISKO: nauczyciel języka angielskiego
DŁUGOŚĆ STAŻU: 2 lata i 9 miesięcy
DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU: 1 września 2011 r.
DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU: 31 maja 2014 r.
§ 7 ust. 2 pkt 1
Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian
w tych działaniach
|L.p. |Działania i zadania podjęte na |Formy realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
| |rzecz realizacji wymagań | | | |
|1. |Zapoznanie się |Wnikliwa analiza przepisów prawa oświatowego |cały okres stażu |Gromadzenie przepisów, |
| |z procedurą awansu zawodowego |regulujących system awansu zawodowego: | |rozporządzeń, publikacji |
| |nauczyciela na stopień zawodowy |Rozporządzenie MEN | | |
| |nauczyciela mianowanego |w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego | | |
| | |Karta Nauczyciela | | |
| | |Publikacje prasowe | | |
| | |Internetowa Witryna MEN: www.men.waw.pl | | |
| | |Przygotowanie planu rozwoju zawodowego | | |
| | | | |Plan Rozwoju Zawodowego |
| | | |wrzesień 2011 | |
|2. |Współpraca |Zawarcie kontraktu oraz ustalenie zasad współpracy |wrzesień 2011 |Kontrakt |
| |z opiekunem stażu |Obserwacja lekcji prowadzonych przez opiekuna |cały okres stażu | |
| | |Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna oraz omawianie | |Konspekty, notatki, scenariusze|
| | |zrealizowanych lekcji | |lekcji |
|3. |Doskonalenie warsztatu i metod |Opracowanie i realizacja dokumentacji na rok szkolny |cały okres stażu |Rozkłady materiału, programy |
| |pracy pedagogicznej, pogłębianie |2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014: | |zajęć, plany wychowawcze, plany|
| |wiedzy |rozkłady materiału i plany wynikowe z j. angielskiego | |pracy, dzienniki lekcyjne |
| |i umiejętności zawodowych |plany wychowawcze | | |
| | |programy zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań | | |
| | |z j. angielskiego | | |
| | |przedmiotowy system oceniania z j. angielskiego | | |
| | |Stosowanie metod aktywizujących w nauczaniu | | |
| | |Opracowywanie pomocy dydaktycznych(sprawdziany, testy | | |
| | |itp.) | |Konspekty, scenariusze zajęć, |
| | |Udział w lekcjach otwartych | |potwierdzenia nauczycieli |
| | |Aktywne uczestnictwo w pracy Zespołu Humanistycznego | | |
| | |Uzyskiwanie materiałów dodatkowych przydatnych | | |
| | |w nauczaniu języka angielskiego (współpraca z | | |
| | |przedstawicielami wydawnictw) | | |
| | |Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia | | |
| | |zawodowego: udział | | |
| | |w wewnątrzszkolnym | |Potwierdzenia, zaświadczenia, |
| | |i zewnątrzszkolnym doskonaleniu zawodowym nauczycieli;| |certyfikaty, protokoły, |
| | |udział | | |
| | |w szkoleniu dla nauczycieli starających się | | |
| | |o stopień nauczyciela mianowanego | | |
| | |Korzystanie z portali i serwisów przeznaczonych dla | | |
| | |nauczycieli języka obcego oraz wychowawców | | |
| | |Opieka nad klasopracownią językową – tworzenie gazetek| | |
| | |tematycznych, prezentacja prac uczniów | |Notatki własne, linki do stron |
| | |Praca w zespołach ewaluacyjnych powołanych przez | |www, materiały, sprawozdania, |
| | |dyrektora szkoły | |protokoły |
|4. |Pełnienie roli opiekuna Samorządu |Organizacja działalności kulturalnej, oświatowej oraz |cały okres stażu |Plany pracy SU, wpisy na |
| |Uczniowskiego |rozrywkowej | |stronie internetowej szkoły, |
| | |Współpraca z nauczycielami | |sprawozdania |
| | |i organizacjami szkolnymi | | |
| | |Angażowanie uczniów do pracy na rzecz ...