Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Kolos
Data publikacji
2011-10-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
131

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego - nauczyciela logopedy.
 Pobierz (doc, 92,5 KB)

Podgląd treści


| |
| |
|Dz.U. z 2004r Nr 260, poz.2593, § 7 ust. 2 pkt. 1 |
|Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach. |
|l.p. |Zadania |Forma i sposób realizacji |Termin realizacji | Sposób dokumentowania |
|2. |Współpraca z opiekunem stażu |Rozmowa. Ustalenie zasad współpracy. |IX 2011 |- kontrakt |
| | |Zawarcie kontraktu. | |- ustalenie zasad współpracy |
| | |Wykorzystanie pomocy opiekuna stażu w prawidłowym sformułowaniu wniosku i planu|Przez cały okres stażu | |
| | |rozwoju zawodowego. | | |
| | |Wzajemna obserwacja zajęć. | | |
|4. |Planowanie pracy logopedycznej |Opracowanie planu pracy logopedy szkolnego uwzgledniający zadania szkoły oraz |IX 2011 |- plan pracy logopedy |
| | |potrzeby dzieci |IX 2012 | |
| | | |IX 2013 | |
|6. |Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami |Zakładanie kart badania mowy, kart wywiadu z rodzicem, prowadzenie ewidencji |Na bieżąco |- karta diagnozy |
| |dyrektora oraz zaleceniami opiekuna stażu |dzieci z wadą wymowy w poszczególnych klasach. Prowadzenie dziennika logopedy. | |- karta wywiadu |
|8. |
|l.p. |Zadania |Forma i sposób realizacji |Termin realizacji | Sposób dokumentowania |
|1. |Poznanie środowiska uczniów. Diagnozowanie |Zapoznanie z dokumentami zgromadzonymi w szkole (opinie i orzeczenia PPP) |Na bieżąco |- notatki |
| |ich potrzeb i oczekiwań rodziców. |Obserwacja, rozmowy z wychowawcami, rodzicami. | |- karty wywiadu |
| | |Współpraca z pedagogiem i psychologiem. | | |
| | |Rozmowy indywidualne z uczniami. | | |
|2. |Podejmowanie współpracy z instytucjami |Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Pruszczu Gd. |Według harmonogramu przez cały okres | |
| |wspomagającymi pracę szkoły | |stażu | |
|3. |Pedagogizacja rodziców. |Przygotowanie wystąpienia o tematyce logopedycznej i przeprowadzanie spotkań |X 2011 |- sprawozdanie z prelekcji |
| |Prowadzenie działań związanych profilaktyką |indywidualnych z rodzicami. |X 2012 |-ewidencja rozmów z rodzicami |
| |logopedyczną. |Przygotowanie ściennych gazetek o tematyce logopedycznej |X 2012 | |
| | | |Na bieżąco | |
|4. |Włączenie rodziców do aktywnej pracy z |Zachęcanie rodziców do aktywnej w pracy z dzieckiem w domu celem utrwalania |Przez cały okres stażu | |
| |dzieckiem |zdobytych na zajęciach umiejętności | | |
| | |Zapraszanie rodziców do udziału w zajęciach logopedycznych | | |

| |
|Dz.U. z 2004r Nr 260, poz.2593, § 7 ust. 2 pkt. 3 |
|Umiejętność wykorzystania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
|l.p. |Zadania |Forma i sposób realizacji |Termin realizacji | Sposób dokumentowania |
|1. |Organizowanie warsztatu pracy przy użyciu |Opracowywanie dokumentacji i pomocy dydaktycznych |Na bieżąco |- dokumentacja |
| |techniki komputerowej | | | |
|2. |Wykorzystanie komputera do pracy |Wdrożenie oprogramowania logopedycznego i programów logopedycznych do korekcji |Przez cały okres stażu | |
| |terapeutycznej |wad wymowy | | |
|2. |Opublikowanie w Internecie planu rozwoju |Zamieszczenie planu na stronie internetowej |X 2011 |- publikacja w Internecie |
| |zawodowego | | | |
|3. |Wykorzystanie Internetu jako źródła |Wykorzystanie w swojej pracy materiałów z Internetu do zajęć z uczniami |Przez cały okres stażu |- scenariusze zajęć |
| |informacji |Zamieszczanie na stronie ...