Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
| | |
| | |
| | |
|mgr Barbara Szałańska | |
|nauczyciel |PLAN |
|matematyki i informatyki |ROZWOJU |
| |ZAWODOWEGO |
| | |
| |NA STOPIEŃ |
| |NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO |
|Zespół Szkół Publicznych nr 2 | |
|Narciarska Szkoła Sportowa |OD 1 WRZEŚNIA 2008r. |
|w Ustrzykach Dolnych |DO 31 MAJA 2011r. |
| | |
| | |
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
1. Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: Barbara Szałańska
2. Miejsce pracy i odbywania stażu: Zespół Szkół Publicznych nr 2 w Ustrzykach Dolnych
3. Zajmowane stanowisko: nauczyciel matematyki
4. Okres odbywania stażu: 2 lata 9 miesięcy
5. Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2008r.
6. Data zakończenia stażu: 31.05. 2011r.
§8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek udrożnienia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
|Lp. |Cel |Zadania |Formy/metody realizacji |Termin |
|1 |Poszerzenie wiedzy i umiejętności |Opracowanie planu rozwoju zawodowego oraz poznanie wymagań niezbędnych do |Wyszukiwanie i analiza przepisów prawa oświatowego oraz |VIII-IX 2008r. |
| |podejmowania działań na rzecz podwyższenia |uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego. |informacji dotyczących awansu zawodowego (korzystanie ze| |
| |jakości pracy szkoły |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego. |stron internetowych) | |
| | |Przygotowanie projektu sprawozdania. |Gromadzenie dokumentów potwierdzających realizację planu| |
| | |Opracowanie planów dydaktycznych i planu pracy wychowawcy. |rozwoju | |
| | |Udział w pracach komisji Rady Pedagogicznej. |Opis, relacja z realizacji zatwierdzonego planu rozwoju | |
| | |Udział w pracach zespołu wychowawczego. |Wdrożenie do realizacji opracowanych planów | |
| | |Wdrażanie szkolnego innowacyjnego programu podwyższania jakości |Opis, relacja ze spotkań z rodzicami | |
| | |kształcenia. | | |
| | |Ewaluacja wybranych obszarów dydaktyczno-wychowawczych. | | |
| | |Współpraca z rodzicami. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |cały okres stażu |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |V 2011r. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |wg potrzeb; |
| | | | |zgodnie z planem spotkań |
|2 |Doskonalenie kompetencji zawodowych |Analiza własnych kompetencji. |Wniosek o rozpoczęcie stażu |VIII / IX |
| | |Złożenie podania o rozpoczęcie stażu i zaplanowanie zadań do realizacji w |Dobór zadań adekwatnych do potrzeb szkoły i środowiska |2008 r. |
| | |okresie stażu. | | |
| | |Studiowanie literatury fachowej i czasopism dla nauczycieli. | | |
| | | | | |
| | | | |wg potrzeb |
|3 |Pełnienie dodatkowych funkcji w szkole. |Praca w komisjach konkursowych, egzaminacyjnych, komisjach opracowujących |Powołanie przez dyrektora |IX 2008 – V 2011 |
| | |wyniki badań umiejętności przedmiotowych . | | |
| | |Pełnienie funkcji wychowawcy klasy. | | |
| | |Pełnienie funkcji opiekuna szkolnej pracowni informatycznej. | | |
| | | | | |
| | | | | |
|4 |Analiza i określenie mocnych i słabych stron |Przeprowadzenie badania umiejętności z przedmiotów matematyczno – |Wybór zadań z uwzględnieniem standardów egzaminacyjnych |na bieżąco wg potrzeb |
| |własnej działalności |przyrodniczych. |Określenie mocnych i słabych stron, wyciągnięcie | |
| | |Dokonanie analizy wyników badania umiejętności – sprawdzianu po 6 klasie. |wniosków do dalszej pracy | |
| | | | | |
|5 |Wzbogacanie metod i form pracy dydaktycznej i| | | |
| |wychowawczej |Wzbogacanie warsztatu pracy poprzez zbieranie i tworzenie prac klasowych, |Zbieranie i tworzenie pomocy dydaktycznych |cały okres stażu; |
| | |testów ...