Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
II. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA
| | | | | |
|FAZY LEKCJI |METODY, FORMY, ŚRODKI |CZYNNOŚCI NAUCZYCIELA |CZYNNOŚCI UCZNIA |CZAS |
| | | | | |
|F. PRZYGOTOWAWCZA |_ |SPRAWDZENIE OBECNOŚCI. |POTWIERDZANIE OBECNOŚCI.. | |
| | | | | |
|F. ORIENTACYJNA |METODY: ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH. |OBJAŚNIENIE ZADANIA WSTĘPNEGO – ZWRÓCENIE UWAGI NA JEGO |WYSŁUCHANIE OBJAŚNIEŃ NAUCZYCIELA, EWENTUALNE PYTANIA. | |
| |FORMY: PRACA JEDNOSTKOWA. |CEL, SPOSÓB WYKONANIA I ZAPISU: | | |
| |ŚRODKI: SKSEROWANE KARTY PRACY (TU: |-JAKIE ZAGADNIENIE PODEJMIEMY DZISIAJ ? MYŚLĘ ,ŻE BEZ | | |
| |DIAGRAMY), REKWIZYTY, PLANSZA |TRUDU – Z POMOCĄ TAKIEGO OTO DIAGRAMU I TEGO TAJEMNICZEGO| | |
| |Z GŁÓWNYMI CELAMI LEKCJI. |WORKA – ODGADNIECIE TO SAMI. DO DIAGRAMU NALEŻY WPISAĆ 5 | | |
| | |HASEŁ SZCZEGÓŁOWYCH. BĘDĄ TO NAZWY REKWIZYTÓW, JAKIE | | |
| | |CHĘTNI WYDOBĘDĄ | | |
| | |Z WORKA. SAMI ZDECYDUJECIE, W KTÓRYM MIEJSCU DIAGRAMU | | |
| | |NALEŻY TE NAZWY WPISAĆ. | | |
| | |Z LITER UMIESZCZONYCH NA SZARYM TLE POWSTANIE HASŁO | | |
| | |GŁÓWNE – KLUCZOWE ZAGADNIENIE NASZEGO DZISIEJSZEGO | | |
| | |SPOTKANIA. | | |
| | | | | |
| | |ROZDANIE KART PRACY. | | |
| | | | | |
| | |WYZNACZENIE UCZNIÓW DO LOSOWANIA REKWIZYTÓW. | | |
| | | |LOSOWANIE REKWIZYTÓW. | |
| | |WYSŁUCHANIE UCZNIÓW (POTWIERDZENIE ODGADNIĘTYCH PRZEZ | | |
| | |NICH HASEŁ SZCZEGÓŁOWYCH I HASŁA GŁÓWNEGO). | | |
| | | |NAZWANIE WYLOSOWANYCH PRZEDMIOTÓW I ZAPISANIE ICH NAZW W | |
| | | |ODPOWIEDNICH MIEJSCACH DIAGRAMU. | |
| | |ZAPISANIE NA TABLICY GŁÓWNEGO HASŁA DIAGRAMU – KLUCZOWEGO|ODCZYTANIE GŁÓWNEGO HASŁA (TELEWIZJA). | |
| | |DLA LEKCJI POJĘCIA (TELEWIZJA). | | |
| | | | | |
| | |ZAPOZNANIE UCZNIÓW Z CELAMI LEKCJI : | | |
| | |-A JAKI JEST CEL NASZEJ LEKCJI? (ODSŁONIĘCIE ZAPISANYCH | | |
| | |CELÓW LEKCJI I ICH ODCZYTANIE.) |WYSŁUCHANIE NAUCZYCIELA. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|F. OPERACYJNA |METODY: ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH, PODAJĄCA. |POSTAWIENIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH SŁOWA KLUCZOWEGO - WSTĘP DO|WYSŁUCHANIE NAUCZYCIELA. | |
| |FORMY: PRACA |PRACY W GRUPACH: | | |
| |W GRUPACH. |-TEN, JAK WIDAĆ NIESKOMPLIKOWANY, NA CO DZIEŃ UŻYWANY | | |
| |ŚRODKI: KARTECZKI |WYRAZ, MOŻE JEDNAK PROWOKOWAĆ WIELE PYTAŃ: | | |
| |Z PYTANIEM I MIEJSCEM NA ODPOWIEDŹ, |CO ON OZNACZA? CO TO JEST TELEWIZJA? | | |
| |SŁOWNIKI (WYRAZÓW OBCYCH, ORTOGRAFICZNY, |TERMIN, CHOĆ POWSZECHNIE WYKORZYSTYWANY, BRZMI TROCHĘ | | |
| |FRAZEOLOGICZNY, POPRAWNEJ POLSZCZYZNY, |OBCO. Z JAKIEGO JĘZYKA LUB Z JAKICH JĘZYKÓW SIĘ WYWODZI? | | |
| |JĘZYKA POLSKIEGO), KARTY PRACY (TU: |JAK ZAPISZEMY TO SŁOWO | | |
| |SCHEMATY). |W DOPEŁNIACZU, CELOWNIKU | | |
| | |I MIEJSCOWNIKU LICZBY POJEDYNCZEJ? | | |
| | |Z JAKIMI PRZYMIOTNIKAMI NAJCZĘŚCIEJ UŻYWAMY WYRAZU | | |
| | |TELEWIZJA I CO ONE OZNACZAJĄ? | | |
| | |KTÓRY ZWROT JEST POPRAWNY – CZY OGLĄDAĆ/OBEJRZEĆ W | | |
| | |TELEWIZJI, CZY OGLĄDAĆ/OBEJRZEĆ PRZEZ TELEWIZJĘ? | | |
| | |JAKIE INNE TERMINY ZACZYNAJĄCE SIĘ CZĄSTKĄ TELE- I Z | | |
| | |TELEWIZJĄ ZWIĄZANE FUNKCJONUJĄ | | |
| | |W POLSZCZYŹNIE? | | |
| | |POSZUKAJMY ODPOWIEDZI NA TE PYTANIA | | |
| | |W DOSTĘPNYCH TU ŹRÓDŁACH INFORMACJI. | | |
| | | | | |
| | |PODZIAŁ KLASY NA GRUPY. | | |
| | | | | |
| | |PRZYDZIAŁ ZADAŃ - ROZDANIE KARTECZEK Z PYTANIEM I | | |
| | |MIEJSCEM NA ODPOWIEDŹ, POLECENIE WYBORU STOSOWNYCH | | |
| | |INFORMATORÓW. | | |
| | | | | |
| | |KONTROLA CZASU. | | |
| | | | | |
| | |EWENTUALNA POMOC. | | |
| | | |POŁĄCZENIE SIĘ W GRUPY. | |
| | |POLECENIE PRZEDSTAWIENIA EFEKTÓW PRACY GRUPOWEJ. | | |
| | | |PRACA W GRUPACH - WYBÓR | |
| | |WYSŁUCHANIE UCZNIÓW, DOPEŁNIENIE ICH WYPOWIEDZI KRÓTKĄ |UŻYTECZNYCH SŁOWNIKÓW, WYSZUKIWANIE ŻĄDANYCH INFORMACJI I| |
| | |INFORMACJĄ O HISTORII TELEWIZJI I OBJAŚNIENIEM TERMINU |ICH ZAPIS NA OTRZYMANYCH KARTECZKACH. | |
| | |MEDIA (MASS MEDIA, ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU). | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |ZAPISANIE NA TABLICY DEFINICJI POJĘCIA |WYZNACZENIE REFERUJĄCYCH. | |
| | |TELEWIZJA.WYZNACZENIE MIEJSCA NA ...