Dodaj publikację
Autor
Beata Bendkowska
Data publikacji
2011-11-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
557

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

KIPU dla zdolnego gimnazjalisty.
 Pobierz (doc, 36,0 KB)

Komentarze

ansza, 2011-11-30

takiej karty się już nie stosuje, są lepsze karty przygotowane przez MEN

Podgląd treści

KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA NR 6

|Data założenia karty | |
|Imię i nazwisko ucznia | |
|Klasa |I gimnazjum |
|Podstawa założenia karty |Rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie warunków |
| |organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz |
| |niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych |
| |(DzU 2010 nr 228, poz. 1490). |

1. Diagnoza wynikająca z opinii PPP:

|Brak opinii |

2. Informacja o stanie zdrowia ucznia:

|Brak zaświadczenia lekarskiego |

3. Rozpoznanie dokonane przez Zespół:

|Uczennica wykazuje wysoki poziom inteligencji umysłowej. Zauważa się bardzo dobrze wykształcone myślenie abstrakcyjne, ujawniające się w |
|nietypowych sytuacjach. Posiada zdolność do uczenia się i rozwiązywania problemów. Skutecznie dostosowuje taktykę postępowania do realizacji |
|celu. Brakuj jej jednak samokrytycyzmu. |
|Posiada zdolności organizatorskie. |
|Przejawia uzdolnienia humanistyczne i matematyczne. |

4. Obszary, w których uczeń potrzebuje pomocy pedagogiczno-psychologicznej:

|Stymulowanie twórczości i pomysłowości. |
|Indywidualizacja procesu nauczania. |
|Wzbogacenie uczennicy o nowatorskie metody przyswajania wiedzy zgodne z neurodydaktyką. |
|Umożliwienie uzyskania wiedzy o wyższym poziomie trudności.   |
|Kształtowanie osobowości i rozwijanie zainteresowań matematycznych i humanistycznych. |
|Systematyczne wdrażanie uczennicy do uczestnictwa w olimpiadach i konkursach. |
| |

5. Zalecane formy pomocy, czas trwania, ilość godzin:

| Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, 1 godz. tygodniowo, cały rok |
|Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego, 1 godz. tygodniowo, cały rok. |

miejscowość, dn. Podpisy członków Zespołu

6. Ocena efektywności działań, termin dokonanej oceny, sposoby ewaluacji:

| |

7. Propozycje pracy na kolejny etap:

| |

Data: Podpisy członków Zespołu: