Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SYLABUS KURSU ONLINE
1. Tytuł kursu
Kurs j. niemieckiego.
Głównym celem kursu jest przygotowanie uczniów i powtórzenie materiału do egzaminu gimnazjalnego z języka obcego.
2. Autor kursu
Angelika Pawlak, nauczyciel j. niemieckiego.
3. Prowadzący zajęcia
Angelika Pawlak, nauczyciel j. niemieckiego, Gimnazjum w ..............
4. Pomoc techniczna
.............................., nauczyciel informatyki
.............................., nauczyciel fizyki
5. Terminy zajęć – luty/marzec
6. Liczba godzin
Przewidywana liczba godzin potrzebna na wykonanie zadań-ok. 15 godzin.
7. Forma prowadzenia zajęć
Forma online polegająca na systematycznym logowaniu się uczestników na platformie w celu wykonywania zadań.
Liczba uczestników 5-10 osób.
8. Adresaci kursu
Wybrani uczniowie klasy 3e z wiodącym j. niemieckim.
9. Struktura i treści kursu
Kurs składa się z trzech głównych części rozwijających następujące sprawności językowe : rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i reagowanie językowe.
10. Metody i środki dydaktyczne
Metody: burza mózgów, dyskusja, chat, praca z obrazkiem i materiałami audiowizualnymi.
Środki: strony internetowe, dokumenty tekstowe, pliki dźwiękowe i filmowe.
11. Wymagania sprzętowe uczestnika kursu
Przeglądarka internetowa oraz programy potrzebne do odtwarzania muzyki (np. Winamp) i filmów (np. Windows Media Player).
12. Cele edukacyjne
-przygotowanie i powtórzenie materiału do egzaminu gimnazjalnego
-zapoznanie uczniów z ideą nauczania na odległość
13. Komunikacja i integracja uczestników kursu
Uczestnicy kursu komunikują się między sobą oraz z prowadzącym poprzez platformę moodle, a w wyjątkowych sytuacjach bezpośrednio w szkole podczas konsultacji.
14. Zasady oceniania
Wykonywanie zadań przez uczniów podlega ocenianiu w skali punktowej i procentowej. Wybrane zadania będą oceniane wg skali: bdb, db, dst, dop, ndst.
15. Prawa i obowiązki uczestnika
-regularne logowanie się i korzystanie z zasobów platformy
-uczniowie pracują samodzielnie
-terminowo przekazują wykonane zadania
-w czasie dyskusji na chacie lub forum uczniowie przestrzegają kultury słowa (nie wolno używać obraźliwych słów)
16. Procedury postępowania
W przypadku braku zaliczenia zadania w określonym terminie uczeń uzgadnia z nauczycielem formę i termin poprawy.
17. Ewaluacja kursu
Po zakończeniu kursu każdy z uczestników wypełni ankietę, w której będzie mógł ocenić przebieg i formę kursu, a także jego przydatność.