Dodaj publikację
Autor
Arletta Ciemnoczołowska
Data publikacji
2012-05-07
Średnia ocena
0,00
Pobrań
127

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja zawiera test z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej.
 Pobierz (doc, 47,0 KB)

Podgląd treści


„Around me” – test z języka angielskiego dla klasy 4 szkoły podstawowej

Test opiera się na następujących tematach szczegółowych:

1. Angielski alfabet.

2. Liczby 1-10.

3. Kolory.

4. Państwa.

5. Przedmioty w klasie i domu.

6. Części ciała.

7. Rodzina.

8. Czasownik ‘być’.

9. Przyimki miejsca.

10. Opisywanie osób i miejsc.

Maksymalna liczba punktów za wszystkie części wynosi 98.

A – ENGLISH SOUNDS

1) LISTEN AND THINK

– Litery tworzą trzy angielskie imiona. Nauczyciel czyta głośno, a uczniowie zapisują litery.

1. M-A-R-Y

2. P-E-T-E-R

3. S-T-E-V-E-N

Ocena: 2 punkty za każdą poprawną odpowiedź.

Razem: 6 punktów.

NUMBER DICTATION

Nauczyciel czyta dwa razy każdy numer telefoniczny. Uczniowie zapisują.

“Write down the two telephone numbers”.

1. . . . . . . . . . . . 2. . . . . . . . . . . . . 3. …………………

Ocena: 1 punkt za każdą poprawną odpowiedź.

Razem: 3 punkty.

B – ENGLISH WORDS

1) SPOT DICTATION

Nauczyciel odtwarza tekst z kasety (lub czyta głośno). Uczniowie zapisują wyrazy brakujące w tekście.

“Listen to your teacher. Write down the words in the gaps”.

MY TOWN

In my town the buses are BLUE and the taxis are BLACK. The fire engines are RED and the ambulances are WHITE. The telephone boxes are GREY and YELLOW. The police cars are ORANGE and GREEN, and the road signs are PURPLE and WHITE.

Ocena: 1 punkt za każdą poprawną odpowiedź.

Razem: 10 punktów.

2) spelling

Nauczyciel czyta polecenie. Uczniowie zapisują nazwy dziesięciu krajów.

“What countries are these?” Odpowiedzi:

_O_L_ _D NDAKMER Holland Denmark

_T_ _Y MYAGREN Italy Germany

_P_ IN LIBUGEM Spain Belgium

G_E_C_ RANECF Greece France

_N_L_N_ LWSEA England Wales

Ocena: 1 punkt za każdą poprawną odpowiedź.

Razem: 10 punktów.

3) IDENTIFICATION (rozpoznawanie)

Uczniowie zapisują odpowiedź w formie pełnych zdań.

Example: What’s this? What’s this?

a) b) c) d)

(ilustracja książki) (il. stołu) (il. tablicy) (il. drzwi) (il. stopy) Answer: It’s a pen It’s a table board cupboard leg table desk wall chest hand

book chair picture floor shoulder pencil carpet window door foot

Odpowiedzi:

a) It’s a table.

b) It’s a board.

c) It’s a door.

d) It’s a foot.

Ocena: 1 punkt za każdą poprawną odpowiedź.

Razem: 4 punkty.

4) ORGANISATION

Uczniowie porządkują wyrazy ze względu na znaczenie.

“Put the words in the right column.”

hospital, bank, trousers, motorcycle, fire engine, hotel, socks, daughter, supermarket, shoes, brother, nose, mouth, wife, boots, husband, police car, eye, bicycle, face.

a) jeans b) aunt c) car d) cinema e) hair

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . …

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . …... .

Ocena: 1 punkt za każdą ...