Dodaj publikację
Autor
Agata Tomica
Data publikacji
2012-05-14
Średnia ocena
0,00
Pobrań
17

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan wynikowy kształcenia specjalnego Jezyk angielski „New Bingo 2 PLUS” - klasa 2, szkoła podstawowa Dotyczy ucznia z upośledzeniem w stopniu lekkim.      
 Pobierz (doc, 177,5 KB)

Podgląd treści


Plan wynikowy kształcenia specjalnego
Jezyk angielski „New Bingo 2 PLUS” - klasa 2.

|Bloki tematyczne |Tematy kolejnych lekcji |Wymagania programowe (edukacyjne) |Uwagi |
| | |Podstawowe |Dostosowanie | |
| | |Uczeń |Uczeń | |
|Unit 5 |Lesson 21 |• Uczen bierze aktywny udział w |• Uczen bierze aktywny udział w | |
|Telling the time. |What time is it? / What time do you have |powtarzaniu nazw kolorów, odpowiada |powtarzaniu nazw kolorów, | |
|Okreslanie godzin na zegarze. |breakfast? |na pytanie o swój ulubiony kolor, |oraz liczebników 1-12. |Uczeń z upośledzeniem w |
| |słownictwo: colours (pink, yellow itd.), |przypomina sobie liczebniki 1-12. | |stopniu lekkim wymaga |
| |numbers 1-12, clock, wash, clean, face, |• Bierze udział w opowiadaniu historyjki |▪ Pod kierunkiem nauczyciela odpowiada |ciągłego nadzoru ze strony |
| |point to; struktury: pytania szczegółowe |z rozkładówki (poczatek rozdziału). |na pytania nauczyciela o |nauczyciela. |
| |(What time...); funkcje |• Opisuje zegarki na stronie 4, słucha |godzinę (zegarki z podrecznika lub | |
| |komunikacyjne: podawanie czasu, |nagrania i podaje godzine wskazana na |zegar klasowy) |Ponadto zalecane jest |
| |opowiadanie o zwyczajowych czynnosciach, |kadym z zegarków. | |rozwijanie mocnych stron i |
| |nawykach i rutynach |• Odpowiada na pytania nauczyciela o |• Spiewa piosenke This is the way... |potencjalnych możliwości |
| | |godzine (zegarki z podrecznika lub | |dziecka. |
| | |zegar klasowy), a nastepnie |▪ Pod kierunkiem nauczyciela dorysowuje | |
| | |przeprowadza podobne cw. z kolega. |wskazówki w zegarach na stronie 5 | |
| | |• Spiewa piosenke This is the way... |(zgodnie z opisem). | |
| | |• Cwiczy w parach podawanie godzin. | | |
| | |• Dorysowuje wskazówki w zegarach |• Bawi sie w zabawe: Simon Says. | |
| | |na stronie 5 (zgodnie z opisem). | | |
| | |• Podaje godziny wykonywania |• Pod nadzorem nauczyciela wykonuje | |
| | |czynnosci z cw. 4 na str. 5. |cwiczenie dodatkowe ze | |
| | |• Bawi sie w zabawe: Simon Says. |str. 48, uzupełnianie zdan (czesciowo po sladzie). | |
| | |• Wykonuje cwiczenie dodatkowe ze | | |
| | |str. 48, uzupełnianie zdan (czesciowo | | |
| | |po sladzie). | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Unit 5 |Lesson 22 |• Uczen powtarza piosenki z |• Uczen wraz z całą klasa powtarza |Wymagania podstawowe są |
|Telling the time. |I am very busy! / My busy day |poprzednich zajec, podaje pełne |piosenki z poprzednich zajeć, |zgodne z obowiązującą |
|Okreslanie godzin na zegarze. |słownictwo: usually, between, a.m., p.m.,|godziny wskazywane na klasowym | |podstawą programową |
| |shower, tidy, gymnastics, noon, in the |zegarze. |• Bierze udział w prezentacji nowego |kształcenia ogólnego w |
| |morning/evening, busy, the right places; |• Bierze udział w prezentacji nowego |materiału (przedziały czasowe, |szkołach podstawowych. |
| |struktury: 3 osoba l. poj. (czas Present |materiału (przedziały czasowe, |czynnosci). | |
| |Simple), pytania szczegółowe: What do |czynnosci). | |Dostosowanie dotyczy |
| |you.../What does he...?; funkcje |• Bawi sie w wywiad z Benem, pracuje |▪ Nauczyciel powtarza z uczniem |umiejętności, które uczeń |
| |komunikacyjne: opisywanie czynnosci |w ...