Dodaj publikację
Autor
Barbara Malanda
Data publikacji
2012-05-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
18

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Zamieszczam Plan Rozwoju Zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego. Pierwsze 2 lata stażu byłam wychowawcą w internacie, kolejny rok to nauczanie zintegrowane i muzyka.
 Pobierz (doc, 104,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Imię i nazwisko: mgr Barbara Malanda
Data rozpoczęcia stażu: 01 wrzesień 2009
Planowany termin zakończenia stażu: 31 maj 2012
Opiekun stażu: xxx
Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy
Dyrektor Szkoły: xxx

|Rodzaj działań i |Formy realizacji |Termin |Dowody realizacji |
|przedsięwzięć wynikających | | | |
|z wymagań rozporządzenia MEN z | | | |
|dnia | | | |
|1 grudnia 2004r, z | | | |
|uwzględnieniem zmian zawartych w | | | |
|tekście rozporządzenia MEN z dnia| | | |
|14 listopada 2007r. | | | |
|  | | | |
|§ 7 ust.1 pkt.1 uczestniczenie |Udział w pracach Rady Pedagogicznej, współpraca |Zgodnie z harmonogramem |Potwierdzenie obecności na |
|w pracach organów szkoły |z gronem pedagogicznym. |posiedzeń Rady |szkoleniach Rady |
|związanych z realizacją | |Pedagogicznej | |
|zadań dydaktycznych, | | | |
|wychowawczych, opiekuńczych lub | | | |
|innych wynikających ze statutu | | | |
|szkoły oraz potrzeb szkoły i | | | |
|środowiska lokalnego. | | | |
| | | | |
| |Współpraca z Samorządem Uczniowskim: | | |
| |Współorganizacja zabaw (dyskotek) dla uczniów. | | |
| |Współpraca podczas organizacji uroczystości szkolnych| |Potwierdzenia |
| |i różnorodnych imprez. |Według terminarza | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |W okresie trwania stażu. | |
| |Wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania. | | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, | | |
| |imprez i wyjść poza szkolnych. | | |
| | | | |
|§ 7 ust.1 pkt.2 pogłębiać wiedzę|Poszerzenie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny | | |
|i umiejętności zawodowe, |udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu- uczestnictwo | |Potwierdzenia |
|samodzielnie lub przez udział w |w radach szkoleniowych. | |Zaświadczenia |
|różnych formach kształcenia | | | |
|ustawicznego. | | | |
| | |W okresie trwania stażu. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego: | | |
| |konferencje szkoleniowe | | |
| |warsztaty metodyczne | | |
| |zajęcia otwarte | | |
| |kursy szkoleniowe | | |
|  | | | |
| § 7 ust.1 pkt.3  poznawanie |Analiza dokumentacji. |W okresie trwania stażu |Potwierdzenia |
|przepisów dotyczących systemu |Rozporządzenie MEN z dnia 1 grudnia | |Notatki |
|oświaty, z |2004 r. w sprawie uzyskania stopni | | |
|uwzględnieniem specyfiki typu |awansu zawodowego przez nauczycieli. | | |
|i rodzaju szkoły, w |Karta Nauczyciela. | | |
|której odbywa staż. |Rozporządzenie MEN z 7 września 2004 r. | | |
|  |w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i | | |
| |promowania uczniów i słuchaczy oraz | | |
| |przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach | | |
| |publicznych. | | |
| |Rozporządzenie MEN z 14 listopada 2007r. zmieniające | | |
| |rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu | | |
| |zawodowego przez nauczycieli | | |
| |Ustawa o systemie oświaty. | | |
| |Zapoznanie się z publikacjami interpretującymi zasady| | |
| |ubiegania się o stopnie awansu zawodowego (materiały | | |
| |CODN, publikacje w prasie oświatowej, Internet). | | |
| |Aktualizacja wiedzy na temat obowiązującego prawa | | |
| |oświatowego. | | |
| | | | |
|§ 7 ust.2  pkt.1 |Współpraca z opiekunem stażu. | | |
|Umiejętność organizacji i |Zawarcie kontraktu i omówienie zasad współpracy. | | |
|doskonalenia warsztatu pracy, |Przygotowanie planu rozwoju zawodowego. |Wrzesień 2006 |Kontrakt |
|dokonywania ewaluacji własnych |Ustalenie terminów spotkań z opiekunem. | | |
|działań, a także oceniania ich |Hospitacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i | | |
|skuteczności i dokonywania zmian |innych nauczycieli – wnioski z | |Plan rozwoju zawodowego |
|w tych działaniach. |obserwacji. | | |
|  |Prowadzenie zajęć w obecności | |Konspekty ...