Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
1. Czynności organizacyjne
| | | |INF. O REALIZACJI ZADAŃ | |
|L.p. |ZADANIE/DZIAŁANIE |FORMY REALIZACJI |INF. O EFEKTACH |TERMIN REALIZACJI |
| | |ZADAŃ/DZIAŁAŃ |PROWADZENIA ZAJĘĆ | |
| | | |(zaświadczenia i materiały) | |
| 1. |Poznanie procedury awansu |- analiza przepisów prawa |- prawidłowo sformułowany | |
| |zawodowego |oświatowego dotycząca awansu |wniosek o rozpoczęcie |IX – X 2009 |
| | |zawodowego |stażu | |
| 2. |Analizowanie planu dydaktyczno – |- analiza dokumentów szkoły: |- plan rozwoju zawodowego | |
| |wychowawczego szkoły oraz planu |Programu Wychowawczego |zintegrowany | |
| |imprez i uroczystości szkolnych |Szkoły, Statutu Szkoły, WSO, |z dokumentacją szkoły |IX 2009 |
| | |Programu Profilaktycznego | | |
| | |Szkoły | | |
| 3. |Wstępna ocena własnych |- podsumowanie własnej pracy, |- złożenie wniosku | |
| |umiejętności, podsumowanie dokonań |skompletowanie dokumentów |o rozpoczęcie stażu |IX 2009 |
| | |ocenianych w pracy | | |
| 4. |Dokumentowanie realizacji planu |- zbieranie informacji o realizacji |- gromadzenie dokumentów: | |
| |rozwoju zawodowego |zadań |świadectw, zaświadczeń, |w czasie stażu |
| | | |sprawozdań | |
| 5. |Przygotowanie sprawozdania |- opracowanie sprawozdania |- sprawozdanie | |
| |z realizacji planu rozwoju |z realizacji planu rozwoju | |V 2012 |
| |zawodowego |zawodowego | | |
1
II. Zadania wynikające z rozporządzenia:
| | | |INF. O REALIZACJI ZADAŃ | |
|L.P. |ZADANIE/DZIAŁANIE |FORMY REALIZACJI |INF. O EFEKTACH |TERMIN |
| | |ZADAŃ/DZIAŁAŃ |PROWADZENIA ZAJĘĆ |REALIZACJI |
| | | |(zaświadczenia i materiały) | |
Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek
wdrożenia działań mających na celu
doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Rozp. 8 ust 2 pkt. 1
| 1. |Poszerzenie wiedzy i umiejętności |- udział w procesie |- zaświadczenia | |
| |w procesie aktywnego udziału |wewnątrzszkolnego |- notatki z udziału w radach | |
| |w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym |dokształcania nauczycieli |szkoleniowych | |
| |doskonaleniu zawodowym |- poszerzanie wiedzy na temat |- potwierdzenia udziału |w czasie stażu |
| |z uwzględnieniem potrzeb |metod aktywizujących |w lekcjach otwartych | |
| |nauczyciela i szkoły |w nauczaniu |- dziennik lektur | |
| 2. |Udział w konferencjach |- udział w konferencjach, | | |
| |metodycznych, warsztatach |warsztatach |- zaświadczenia |w czasie stażu |
| 3. |Wzbogacenie warsztatu pracy |- gromadzenie pomocy | | |
| | |naukowych (atlasów, map, |- potwierdzenie dyrektora |w czasie stażu |
| | |tekstów źródłowych) |szkoły | |
| | |- powiększanie filmoteki | | |
2
| 4. |Doskonalenie Przedmiotowego |- zapoznanie uczniów i rodziców | | |
| |Systemu Oceniania z historii |z kryteriami oceniania |- teczka z materiałami |w czasie stażu |
| |i WOS-u |- zapoznanie uczniów |w bibliotece szkolnej | |
| | |z wymaganiami edukacyjnymi | | |
| 5. |Współpraca z biblioteką szkolną |- uzgadnianie zakupu niezbędnych | | |
| | |pozycji książkowych |- potwierdzenie z biblioteki |w czasie stażu |
| | |- pomoc w docieraniu do literatury | | |
| | |wykorzystywanej podczas | | |
| | |przygotowań do konkursów | | |
| 6. |Przeprowadzenie wewnątrzszkolnych |- opracowanie testów do etapu |- protokół z przebiegu | |
| |konkursów historycznych |pisemnego i zestawów pytań |konkursu |w czasie stażu |
| | |do etapu ustnego | | |
| 7. |Bieżąca obserwacja i analiza |- diagnoza wstępna po szkole |- analiza z przeprowadzonych | |
| |możliwości ucznia |podstawowej |badań, wnioski dla siebie |w czasie stażu |
| | |- badanie osiągnięć uczniów |i szkoły | |
| | |po klasie pierwszej i drugiej | | |
| 8 ...