Dodaj publikację
Autor
Michał Budziński
Data publikacji
2012-05-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
84

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Scenariusz zajęć.
 Pobierz (docx, 15,5 KB)

Podgląd treści

KONSPEKT ZAJĘĆ

Prowadzący: Michał Budziński

Data przeprowadzenia zajęć: 26.10.2011

Temat: Kto jest kto w rodzinie? – nazywanie poszczególnych członków rodziny.

Cele główne:

Rozwijanie słownictwa związanego z rodziną

Poznanie nazw członków rodziny

Cele szczegółowe:

Uczeń:

Rozumie, że żyje w rodzinie

Zna nazwy poszczególnych członków rodziny

Samodzielnie rozwiąże krzyżówkę związaną z rodziną:

Elżbieta

Joanna

Damian

Tomasz

Kamila

Grzegorz

Rozwiąże krzyżówkę związaną z rodziną z pomocą nauczyciela:

Tomasz

Andrzej

Bartosz

Dopasuje obrazek do odpowiedniego miejsca na drzewie genealogicznym

Przebieg zajęć:

Powitanie

Sprawdzenie obecności

Wprowadzenie w temat. Krótka rozmowa na temat rodziny i jej członków

Każdy z uczniów dostaje do wypełnienia kartę pracy przedstawiającą drzewo genealogiczne. Uczniowie wspólnie z nauczycielem uzupełniają drzewo genealogiczne a na koniec przedstawiają hasło jakie im wyszło.

Uczniowie otrzymują kartę pracy, w której należy uzupełnić nazwy poszczególnych członków rodziny bazując na zagadce. Uczniowie Andrzej i Tomasz wypełniają kartę pracy z pomocą nauczyciela.

Rozwiązywanie krzyżówki z hasłami związanymi z rodziną. Wspólne odczytanie i omówienie hasła.

Podsumowanie zajęć

Zakończenie zajęć