Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
KONSPEKT ZAJĘĆ
Prowadzący: Michał Budziński
Data przeprowadzenia zajęć: 26.10.2011
Temat: Kto jest kto w rodzinie? – nazywanie poszczególnych członków rodziny.
Cele główne:
Rozwijanie słownictwa związanego z rodziną
Poznanie nazw członków rodziny
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Rozumie, że żyje w rodzinie
Zna nazwy poszczególnych członków rodziny
Samodzielnie rozwiąże krzyżówkę związaną z rodziną:
Elżbieta
Joanna
Damian
Tomasz
Kamila
Grzegorz
Rozwiąże krzyżówkę związaną z rodziną z pomocą nauczyciela:
Tomasz
Andrzej
Bartosz
Dopasuje obrazek do odpowiedniego miejsca na drzewie genealogicznym
Przebieg zajęć:
Powitanie
Sprawdzenie obecności
Wprowadzenie w temat. Krótka rozmowa na temat rodziny i jej członków
Każdy z uczniów dostaje do wypełnienia kartę pracy przedstawiającą drzewo genealogiczne. Uczniowie wspólnie z nauczycielem uzupełniają drzewo genealogiczne a na koniec przedstawiają hasło jakie im wyszło.
Uczniowie otrzymują kartę pracy, w której należy uzupełnić nazwy poszczególnych członków rodziny bazując na zagadce. Uczniowie Andrzej i Tomasz wypełniają kartę pracy z pomocą nauczyciela.
Rozwiązywanie krzyżówki z hasłami związanymi z rodziną. Wspólne odczytanie i omówienie hasła.
Podsumowanie zajęć
Zakończenie zajęć