Dodaj publikację
Autor
Marcin Karcz
Data publikacji
2012-05-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
63

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy zespołu językowego, przedstawia cele, zadania i formy ich realizacji.
 Pobierz (doc, 78,5 KB)

Komentarze

magdalenkajulia, 2012-06-02

Inspirujące. Plan, który sporządzam jako lider zespołu, ma całkiem inną formę i treść. Ta publikacja skłoniła mnie do refleksji i zainspirowała mnie do wprowadzenia zmian/ulepszeń.

Podgląd treści

PLAN PRACY ZESPOŁU JĘZYKOWEGO

NA ROK SZKOLNY 2011/2012

W skład zespołu przedmiotowego bloku języków obcych działającego przy Gimnazjum Zespołu Szkół im. ks. Jana Twardowskiego w Dołdze wchodzą nauczyciele:

Marcin Karcz – przewodniczący zespołu, nauczyciel języka angielskiego
Anna Magier – nauczyciel języka rosyjskiego
Agnieszka Siedlanowska – nauczyciel języka rosyjskiego
CELE:

• poprawa procesu nauczania i uczenia,
• kształcenie umiejętności i rozwijanie talentów uczniów,
• samokształcenie i doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli,
• doskonalenie zawodowe,
• doskonalenie umiejętności komunikacji,
• rozwijanie współpracy w zespole
• podnoszenie jakości pracy szkoły
• popularyzacja języków obcych

|Obszar aktywności |Odpowiedzialny / sposób realizacji |Termin |
|Uzgodnienie planu pracy zespołu językowego na rok |Członkowie zespołu |wrzesień |
|2011/2012 | | |
|spotkanie organizacyjne zespołu | | |
|wybranie przewodniczącego zespołu | | |
|propozycje zagadnień do realizacji | | |
|przedłożenie planu pracy do akceptacji dyrektora | | |
|Doskonalenie przedmiotowych systemów oceniania |Członkowie zespołu |wrzesień |
|Uaktualnienia zestawu podręczników do nauki języka |Członkowie zespołu |wrzesień |
|angielskiego rosyjskiego | | |
|Opracowanie przez poszczególnych nauczycieli rozkładów | | |
|materiału oraz planów wynikowych z języka angielskiego i |Członkowie zespołu |wrzesień |
|rosyjskiego. | | |
|Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnostycznych. | | |
|Sprawdzenie poziomu opanowania standardów językowych. |Członkowie zespołu |Wrzesień |
|Analiza testów i dopasowanie zajęć do potrzeb uczniów. | | |
|Z języka angielskiego | | |
|a)testy na wejście w klasie I, b)test diagnostyczny w | | |
|klasie II po 1 roku nauki | | |
|c) test diagnostyczny w klasie III po II klasie | | |
|d) test na zakończenie materiału w klasach 1 i 2 | | |
|Z języka rosyjskiego: |Marcin Karcz |Wrzesień |
|w I, II klasie test na wejście | |Wrzesień |
|Prezentacja wyników | | |
| | |Wrzesień |
| | | |
| | | |
| | |Maj/Czerwiec |
| |Agnieszka Siedlanowska | |
| | | |
| |Członkowie zespołu | |
|Wzbogacanie własnej wiedzy i warsztatu pracy | | |
|Wymiana doświadczeń, poszukiwanie nowych metod |Członkowie zespołu |Wg potrzeb w ciągu roku |
|dydaktycznych | | |
|Doskonalenie zawodowe nauczycieli – udział konferencjach | | |
|metodycznych, szkoleniach, warsztatach | | |
| | | |
|Lekcje koleżeńskie | | |
| | | |
|Rozwój zawodowy: | | |
|a)Staż na nauczyciela mianowanego | | |
| | | |
| |Członkowie zespołu |Cały rok |
| | | |
| | | |
|b) studia |Agnieszka Siedlanowska – |Cały rok |
| |kontynuacja | |
| |Marcin Karcz – kontynuacja | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Agnieszka Siedlanowska – kontynuacja |Cały rok |
| |kształcenia na studiach Filologia | |
| |Angielska i Język Rosyjski | |
| |Marcin Karcz – kontynuacja studiów z | |
| |zakresu Zarządzania na UMCS w Lublinie | |
|Współpraca z pedagogiem szkolnym |Członkowie zespołu |Cały rok |
|Współpraca z rodzicami |Członkowie zespołu |Cały rok |
|Przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z języka | | |
|angielskiego w klasie III | | |
|Zajęcia dodatkowe | | |
|Zapoznanie uczniów z procedurami | | |
|Przeprowadzenie próbnych egzaminów gimnazjalnych – |Marcin Karcz |W ciągu roku wg potrzeb |
|sprawdzenie, analiza ilościowa i jakościowa, | | |
|przedstawienie wyników |Marcin Karcz |Przed egzaminami |
|Opracowanie wniosków z przeprowadzonego w klasie III |Anna Magier | |
|egzaminu gimnazjalnego i wykorzystanie ich w dalszej | | |
|pracy. |Marcin Karcz | |
| |Anna Magier |Grudzień |
|Udział w pracach komisji egzaminacyjnych podczas egzaminu | | |
|gimnazjalnego. | | |
| | | |
|Wyszukiwanie informacji w Internecie | | |
| | | |
|Praca nad poprawieniem wyników na egzaminie ...