Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
agafm, 2012-05-30, ocena:
W uzasadnieniu oceny z przedmiotu nie należy odnosić się do zachowania ucznia. Przykre, że źle się zachowują, nie przychodzą na konsultacje lub używają wulgaryzmów, ale to oceniamy w zachowaniu.
Uzasadnienie ocen niedostatecznych z j.niemieckiego
Uczniowie…..
W I semestrze roku szkolnego 20011/2012 uczniowie nie wykazywali żadnego zainteresowania lekcją. Ponadto uczniowie notorycznie przeszkadzali w prowadzeniu zajęć nigdy aktywnie nie uczestniczyli w lekcjach. Krzysztof ……….. bardzo często zachowywał się nagannie używając nawet wulgarnego słownictwa W zakresie realizowanego materiału nie opanowali podstawy programowej. Próbowałam umożliwić wielokrotnie ponowne pisanie sprawdzianu lub kartkówki oraz odpytanie z jakiejkolwiek części materiału lecz nigdy nie byli przygotowani i obiecując iż na następną lekcję zaległości zostaną nadrobione. Nawet pracując w grupach nie wykazywali chęci do współpracy. Nie odrabiali prac domowych, nie nosili podręcznika ani zeszytu przedmiotowego . Uczniowie nie umieją zastosować nawet z pomocą nauczyciela podstawowych struktur gramatycznych oraz słownictwa ujętego w programie nauczania. Biorąc pod uwagę sprawności językowe takie jak czytanie, pisanie, słuchanie i mówienie uczniowie nie są w stanie formułować najprostszych wypowiedzi, nie rozumieją poleceń, nie rozumieją tekstów, nie potrafią odpowiedzieć nawet na najprostsze pytania. Wielokrotne uwagi w dzienniku oraz wystawione zagrożenie oceną niedostateczną nie dały właściwego rezultatu. Ze wszystkimi rodzicami z klasy 2a miałam stały kontakt i rodzice interesowali się możliwością poprawy ocen jednak ze strony Zenona….. nie było miałam żadnego kontaktu z rodzicami nawet po wystawieniu zagrożenia oceną niedostateczną. Wszyscy uczniowie otrzymali zagadnienia nad którymi mają pracować w ferie zimowe.
Uzasadnienie oceny niedostatecznej z j………ucznia klasy Vb
Szkoły Podstawowej w …………….
W I semestrze roku szkolnego 2011/2012 uczeń nie wykazywał żadnego zainteresowania lekcją. Ponadto uczeń notorycznie przeszkadzał w prowadzeniu zajęć nigdy aktywnie nie uczestniczył w lekcjach bardzo często zachowywał się niewłaściwie. W zakresie realizowanego materiału nie opanował podstawy programowej. Próbowałam umożliwić mu wielokrotnie ponowne pisanie sprawdzianu lub kartkówki oraz odpytanie z jakiejkolwiek części materiału, lecz nigdy nie był przygotowany i obiecywał iż na następną lekcję nadrobi zaległości. Nawet pracując w grupach nie wykazywał chęci do współpracy. Nie odrabiał prac domowych, nie nosił podręcznika ani zeszytu przedmiotowego …… nie umie zastosować nawet z pomocą nauczyciela podstawowych struktur gramatycznych oraz słownictwa ujętego w programie nauczania. Biorąc pod uwagę sprawności językowe takie jak czytanie, pisanie, słuchanie i mówienie uczeń nie jest w stanie formułować najprostszych wypowiedzi, nie rozumie poleceń, nie rozumie czytanych i słuchanych tekstów, nie potrafi odpowiedzieć nawet na najprostsze pytania .Wielokrotne uwagi w dzienniku oraz wystawione zagrożenie oceną niedostateczną nie dały właściwego rezultatu ze strony domu również nie było zainteresowania problemami z nauką syna.