Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela:
Pełniona funkcja: nauczyciel- Język niemiecki, język angielski
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2012r.
Planowany termin zakończenia: 31.05.2015 r.
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Opiekun stażu:
Nazwa szkoły:
Dyrektor Szkoły:
Rodzaj działań i przedsięwzięć wynikających z wymagań Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004r.(z późn. zm.) w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
7 ust.2 pkt.1
1. Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach.
|Zadania do wykonania |Formy i sposoby realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
| Poznanie procedury awansu |-Analiza przepisów prawa oświatowego |Zgodnie z harmonogramem | |
|zawodowego. |dotyczących awansu zawodowego- |posiedzeń Rady Pedagogicznej,| |
| |rozporządzenia |Cały okres stażu | |
| |- Udział w posiedzeniach Rady | | |
| |Pedagogicznej, | | |
|Udział w pracach Rady |- Współpraca z nauczycielami podczas | | |
|Pedagogicznej, |organizacji uroczystości szkolnych, | | |
|Współpraca z gronem pedagogicznym. |ciągła wymiana informacji i | | |
| |doświadczeń. | | |
| | | | |
| | | | |
|Praca w komisjach powołanych przez |- Sporządzanie protokołów posiedzeń |Według harmonogramu | |
|dyrektora szkoły |Rady Pedagogicznej, | Według | |
| |- Praca w komisjach powoływanych w |potrzeb | |
| |szkole (m.in. egzaminacyjnych). | | |
|Współpraca z opiekunem stażu |- Rozmowa (zasady współpracy, |Wrzesień 2012 | |
| |przedstawienie propozycji zadań do | | |
| |realizacji), | | |
| |- Przygotowanie planu rozwoju | | |
| |zawodowego, |Wrzesień 2012 |Plan rozwoju zawodowego |
| |- Konsultacje z opiekunem w zakresie | | |
| |doboru form i metod pracy. |Cały okres stażu | |
| |- Obserwacja zajęć prowadzonych przez | | |
| |opiekuna stażu- wnioski z obserwacji, | | |
| | | | |
| |- Wymiana doświadczeń z opiekunem | | |
| |stażu– konsultacje. | | |
| | |Cały okres stażu | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Cały okres stażu | |
|Samokształcenie |- Samodzielne studiowanie fachowej |Cały okres stażu | |
| |literatury i czasopism z zakresu | | |
| |psychologii, pedagogiki. | | |
|Udział w różnych formach |- Udział w konferencjach, warsztatach |Cały okres stażu |Zaświadczenia |
|kształcenia ustawicznego |metodycznych i innych formach | | |
| |doskonalenia (w ramach WDN), | | |
| | | | |
| |- Udział w wewnątrzszkolnym systemie | | |
| |doskonalenia nauczycieli. | | |
|Pełnienie dodatkowych funkcji w |- Opieka nad Szkolnym Kołem |Cały rok |Dokumentacja |
|szkole |Oszczędności | | |
|Tworzenie i poszerzanie własnego |- Opracowanie pomocy dydaktycznych: |Cały okres stażu |Pomoce |
|warsztatu pracy |tablice gramatyczne, testy, krzyżówki, | | |
| |plansze, |Cały okres stażu | |
| |-Opieka nad gazetką szkolną | | |
| |- Wystawki tematyczne np. Halloween, |Cały okres stażu |Własna biblioteczka |
| |- Organizowanie wystaw prac uczniów. | | |
| | |Cały okres stażu | |
| |-Gromadzenie literatury fachowej, | | |
| |poradników metodycznych, | | |
| |-Opieka nad salą językową | | |
| |- Opracowywanie indywidualnych | | |
| |programów nauczania dla dzieci ze | |Programy nauczania |
| |specyficznymi trudnościami w nauce |W zależności od potrzeb | |
|Dokumentowanie przebiegu realizacji|- Gromadzenie dokumentów: zaświadczeń, |Cały okres stażu |Dokumentacja |
|planu zawodowego |świadectw, notatek, sprawozdań, kart | | |
| |dydaktycznych, scenariuszy lekcji. | | |
|Organizowanie lub |Organizacja Konkursu „Mój kalendarz |Raz w roku |Sprawozdanie, regulaminy, |
|współorganizowanie imprez ...