Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Szczekutowicz
Data publikacji
2012-10-15
Średnia ocena
0,00
Pobrań
58

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 103,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Imię i nazwisko: Agnieszka Szczekutowicz
Opiekun: Katarzyna Bulik
Data rozpoczęcia stażu: 1 wrzesień 2012
Planowany termin zakończenia stażu: 31 maj 2015
Przedszkole nr 57 „Mały Książę” we Wrocławiu

| | | | | |
|Lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin realizacji |Sposób |
| | | | |dokumentacji |
| |
|§ 7 ust. 2 pkt 1 |
|Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, |
|a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach |
| | | | | |
|1. |Poznanie procedury awansu zawodowego |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego |Wrzesień 2012 |Plan rozwoju zawodowego, notatki |
| | |nauczycieli | | |
| | | | | |
| | |Śledzenie stron internetowych MEN | | |
| | | | | |
|2. |Współpraca z opiekunem stażu |Zawarcie kontraktu i omówienie planu współpracy |Wrzesień 2012 |Kontrakt |
| | | | | |
| | |Przygotowanie planu rozwoju zawodowego. |Wrzesień 2012 |Plan rozwoju zawodowego |
| | | | | |
| | | | |Grafik spotkań |
| | |Ustalenie terminów spotkań z opiekunem. |Wrzesień 2012 | |
| | | | |Scenariusze zajęć, zdjęcia |
| | |Udział w zajęciach otwartych realizowanych przez innych nauczycieli |Cały okres stażu | |
| | | | | |
| | |Obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli | |Scenariusze zajęć, zdjęcia |
| | | | | |
| | |Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu - konsultacja, opracowanie | | |
| | |konspektów zajęć ich analiza. |Cały okres stażu | |
| | | | | |
| | |Określenie mocnych i słabych stron własnej działalności. | |Notatki |
| | |  | | |
| | | | |Zaświadczenia, scenariusze, zdjęcia, |
|3. |Dokumentacja przebiegu realizacji planu rozwoju |Gromadzenie oraz porządkowanie dokumentów poświadczających wykonywane |Cały okres stażu |notatki |
| |zawodowego |zadania | | |
| | | | | |
|4. |Prowadzenie dokumentacji przedszkolnej |Systematyczne prowadzenie dokumentacji przedszkolnej (dziennik zajęć) |Na bieżąco |Dziennik zajęć |
| | | | | |
| | |Diagnozowanie rozwoju i umiejętności dzieci | | |
| | | |Raz w semestrze |Arkusz obserwacji |
| | |Konstruowanie miesięcznych planów pracy | | |
| | | |Raz w miesiącu |Plan pracy |
| | | | | |
| | |Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym opracowanie karty | | |
| | |indywidualnych potrzeb, planu działań wspierających, indywidualnego |Wg potrzeb |Karta indywidualnych potrzeb, plan |
| | |programu edukacyjno-terapeutycznego | |działań wspierających, indywidualny |
| | | | |program edukacyjno-terapeutyczny |
| | |Udział w szkoleniach Rady Pedagogicznej | |Zaświadczenia, potwierdzenia, notatki,|
|5. |Uczestnictwo |Korzystanie ze szkoleń, konferencji, kursów organizowanych przez różne |Cały okres stażu |materiały dydaktyczne |
| |w różnych formach doskonalenia zawodowego |ośrodki | | |
| | |i wydawnictwa |W czasie trwania stażu | |
| | | | |Materiały i opracowania |
| | |Prowadzenie szkolenia na temat wynikający z potrzeb przedszkola. | | |
| | |Przygotowanie materiałów dydaktycznych i udostępnianie ich gronu | | |
| | |pedagogicznemu. | | |
| | |Gromadzenie materiałów, pomocy dydaktycznych, czasopism dydaktycznych |Na bieżąco |Materiały, pomoce dydaktyczne, |
|6. |Tworzenie własnego warsztatu pracy | | |scenariusze zajęć, notatki, czasopisma|
| | |Opublikowanie Planu Rozwoju Zawodowego na stronie internetowej (portal dla|Październik 2012 |Publikacja w internecie |
|7. |Publikacja własnych prac |nauczycieli) | | |
| | | | | |
| | |Publikowanie scenariuszy zajęć |Cały okres stażu |Publikacje w internecie |
| | | | | |
| |
|§ 7 ust. 2 pkt 2 |
|Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych |
| | | | | |
|1. |Poznanie środowiska dzieci i ich rodziców |Przeprowadzenie diagnozy sytuacji wychowawczej poprzez: obserwację, | | |
| | |indywidualne rozmowy z rodzicami | | |
| | | | |Notatki, karty ...