Dodaj publikację
Autor
Wiesława Wojterek
Data publikacji
2012-11-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
10

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego sporządzony na podstawie aktualnego Rozporządzenia MEN. Nauczany przedmiot - język polski.
 Pobierz (doc, 127,5 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

WIESŁAWY WOJTEREK

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Okres stażu od 3 września 2012 r. do 31 maja 2015 r.

|Lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin |Sposoby dokumentowania |
| |
|Czynności organizacyjne |
| |
|1. |Zapoznanie z procedurą awansu zawodowego na stopień |Przegląd i analiza stosownych przepisów z zakresu prawa oświatowego |VIII, IX 2012 r. i wg |Rejestr wybranych ustaw i rozporządzeń z |
| |nauczyciela dyplomowanego. |dotyczących awansu zawodowego nauczycieli – Rozporządzenie Ministra |potrzeb |zakresu prawa oświatowego. |
| | |Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie | | |
| | |uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli z późniejszymi| |Orientacja w zmianach i posiadanie aktualnych|
| | |zmianami oraz Karta Nauczyciela. | |wiadomości. |
| | | | | |
| | |Śledzenie nowości w prasie nauczycielskiej i portalach internetowych.| |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu. |
| | | | | |
| | | | |Plan rozwoju zawodowego zatwierdzony przez |
| | | | |dyrektora szkoły. |
|2. |Analiza dokumentacji szkoły. |Zapoznawanie się ze zmianami w dokumentacji szkolnej. |Okres stażu | |
| | | | | |
| | |Pogłębianie znajomości zasad funkcjonowania i organizacji szkoły. | | |
|3. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego. |Gromadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację planu rozwoju |Okres stażu |Zgromadzone dokumenty obrazujące działalność |
| | |zawodowego | |nauczyciela. |
| | |i podwyższania kwalifikacji. | | |
|4. |Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego. |Przegląd zgromadzonych materiałów, opis i analiza podjętych działań z|Po odbyciu stażu |Opis i analiza konkretnych zadań, |
| |. |uwzględnieniem ewaluacji. | |sprawozdanie, ocena dorobku zawodowego. |
| | | | | |
| | |Przygotowanie sprawozdania z realizacji zatwierdzonego planu rozwoju | | |
| | |zawodowego i uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego. | | |
| |
|§ 8 ust. 2 p. 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej |
|na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej |
|i podniesienie jakości pracy szkoły |
|1. |Doskonalenie kompetencji zawodowych |Aktywny udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu zawodowym poprzez |Okres stażu |Potwierdzona obecność. |
| |i warsztatu pracy. |uczestnictwo w szkoleniowych radach pedagogicznych, warsztatach | | |
| | |prowadzonych przez członków zespołu humanistycznego. | | |
| | | | | |
| | |Aktywny udział w różnych formach doskonalenia zawodowego adekwatnych | | |
| | |do potrzeb i zainteresowań nauczyciela, np. | | |
| | |- ukończenie internetowych kursów organizowanych przez Akademię | | |
| | |ORTOGRAFFITI: |Wg harmonogramu |Zaświadczenia |
| | |„Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE”- celem kursu jest |proponowanego |z odbytych szkoleń, |
| | |przygotowanie do efektywnego i aktywnego uczestnictwa w pracach |przez ośrodek doskonalenia |kursów, warsztatów |
| | |zespołu ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych. |nauczycieli oraz oficyny |i konferencji. |
| | |„Vademecum doradztwa edukacyjno-zawodowego”- celem kursu jest |wydawnicze | |
| | |wyposażenie uczestników w wiedzę i profesjonalne umiejętności z | | |
| | |zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego.  Uczestnicy dowiedzą się, | | |
| | |jak przeprowadzić doradztwo edukacyjno-zawodowe, żeby uczniowie | | |
| | |uzyskali odpowiednie wsparcie w tym zakresie i jednocześnie żeby | | |
| | |spełnić zobowiązania wynikające z rozporządzenia MEN o pomocy | | |
| | |psychologiczno-pedagogicznej | | |
| | |- udział w 270-godzinnym kursie kwalifikacyjnym z zakresu | | |
| | |bibliotekoznawstwa organizowanym przez DODN. Ukończenie kursu nadaje | | |
| | |kwalifikacje bibliotekarskie do pracy w bibliotekach szkolnych na ...