Dodaj publikację
Autor
Jolanta Forczek
Data publikacji
2012-11-12
Średnia ocena
4,00
Pobrań
134

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawdzian wiadomości z zakresu: meble, miejsca, części garderoby, konstrukcja there is / there are, be going to, present continuous, some / a, reagowanie językowe.
 Pobierz (pdf, 13,4 KB)

Komentarze

Kinga_J, 2012-11-14, ocena:

Przydatne, skorzystam :) Może warto byłoby jednak dodać w każdym zadaniu jeden, dwa przykłady rozwiązań. Z doświadczenia wiem, że uczniowie z orzeczeniem często mają problem z rozumieniem poleceń, a nie zawsze jest w klasie nauczyciel wspomagający.

drf, 2012-11-15

Spróbuję z ciekawości. Zapamiętam też komentarz.

Podgląd treści

Sprawdzian wiadomości Name:__________________ Total: ______/41p

Generated by Foxit PDF Creator © Foxit Software
http://www.foxitsoftware.com For evaluation only.

1. Przetłumacz na język polski. (14p)

a bedroom - ________________
a wardrobe - ________________
a tree - ____________________
a river - ____________________
a beach - ___________________
gloves - ____________________
a bed - ____________________

2. Wpisz: some lub a. (5p)













a rug - ____________________
a scarf - ___________________
a lake - ____________________
a mountain - _________________
trainers - ____________________
trousers - ___________________
a study - ____________________

1. There’s ____________ window in a cabin.
2. Our house has got ___________ solar panels.
3. There’s ___________ book on the table.
4. There’s ___________ snow in the garden.
5. She’s got __________ dishwasher.

3. Napisz zdania z konstrukcją be going to we właściwej formie. (5p)

1. (I / not buy)____________________________________ a pie.
2. (you / have) __________________________________ a shower?
3. (we / watch) __________________________________ this DVD.
4. (he / make) ___________________________________ lunch?
5. (she / not speak) _______________________________ English.

4. Wybierz właściwą reakcję zakreślając odpowiedź a, b lub c. (5p)

1.

2.


I’m bored.
A) What can I do?
B) That’s a great idea!
C) Why don’t you read a book?
I’d like this cap, please.
A) Here’s youe change.
B) That’s four euros, please.
C) No, thanks.

A) He’s writing an email.
B) He’s going to meet his penpal next week.
C) He’s playing a computer game.

3. Why are you going to visit Paris?

A) I learn French.
B) I’m going to learn French.
C) I’m not learning French.

4. Let’s go swimming tomorrow.

A) No, I’m sorry.
B) Sorry, I don’t like swimming.
C) Yes, Ido.

5. Look at him! What’s he doing?

Generated by Foxit PDF Creator © Foxit Software
http://www.foxitsoftware.com For evaluation only.

5. Uzupełnij zdania konstrukcją there is / there are we właściwej formie. (6p)


1. √ __________________ an apple on the teacher’s desk.
2. √ __________________ three gods in the garden.
3. ? __________________ any books on your table?
4. X __________________ any milk in the fridge.
5. ? __________________ a good film on TV tonight?
6. X __________________ any biscuits in the cupboard.

6. Połącz ze sobą słowa tak, aby tworzyły sensowne wyrażenia. (6p)

water ……

a bar ……

baggy ……

a school … …

have ……

solar ……

a) party

b) panels

c) of soap

d) container

e) jeans

f) trip