Dodaj publikację
Autor
Anna Kamińska
Data publikacji
2013-01-07
Średnia ocena
0,00
Pobrań
57

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy indywidualnej z dzieckiem zdolnym w wieku 4-5 lat opracowany w celu doskonalenia sprawności manualnej, percepcji słuchowej oraz wzrokowej.
 Pobierz (docx, 16,7 KB)

Podgląd treści

DOSKONALENIE SPRAWNOŚCI MANUALNEJ, PERCEPCJI SŁUCHOWEJ ORAZ WZROKOWEJ DZIECKA

W ZAJĘCIACH UCZESTNICZĄ:

…..................................................................................................................................................................

LISTOPAD

DZIECI 4- LETNIE

1.Łączenie kropek dowolnie narysowanych na kartonie.

2.Podział na sylaby wyrazów o prostej budowie

fonetycznej; przeliczanie sylab

DZIECI 5- LETNIE

1.Łączenie kropek według podanego wzoru

2.Wyodrębnianie pierwszej i ostatniej sylaby w wyrazach

trzysylabowych

GRUDZIEŃ

DZIECI 4- LETNIE

1.Wyszukiwanie w wyrazach pisanych trzysylabowych

określonej sylaby wskazanej przez nauczyciela

2. Rysowanie szlaczków i wzorów literopodobnych po śladzie

w liniaturze

DZIECI 5- LETNIE

3.Wyszukiwanie w tekście pisanym wskazanej przez

nauczyciela sylaby

4. Rysowanie szlaczków i wzorów literopodobnych po śladzie

w liniaturze

STYCZEŃ

DZIECI 4- LETNIE i 5 LETNIE

1.Realizacja treści niezrealizowanych bądź wymagających

powtórzeń z okresu XI - XII

LUTY

DZIECI 4- LETNIE

1.Łączenie w pary takich samych wyrazów

2.Wyodrębnianie głosek w wyrazach o prostej budowie

fonetycznej ( wyrazy dwusylabowe )

DZIECI 5- LETNIE

1.Dobieranie w pary wyrazów różniących się tylko jedną literą

2.Wyodrębnianie głosek w wyrazach o prostej budowie

fonetycznej ( wyrazy trzysylabowe )

MARZEC

DZIECI 4- LETNIE

Wskazywanie i nazywanie graficznego obrazu wypowiadanej przez nauczyciela głoski ( samogłoski )

Rozwiązywanie rebusów literowo – obrazkowych

DZIECI 5- LETNIE

Wskazywanie i nazywanie graficznego obrazu wypowiadanej przez nauczyciela głoski ( samogłoski i spółgłoski)

Rozwiązywanie rebusów literowo – obrazkowych

KWIECIEŃ

DZIECI 4 LETNIE i 5- LETNIE

1.Wyodrębnianie drugiej sylaby w wyrazach trzysylabowych; tworzenie z niej nowych wyrazów

2.Wyodrębnianie pierwszej i ostatniej sylaby w wyrazach trzysylabowych; tworzenie z nich nowych wyrazów.

MAJ

DZIECI 4 LETNIE i 5- LETNIE

1.Wyszukiwanie w tekście pisanym wskazanej przez nauczyciela sylaby.

2.Wyszukiwanie w tekście pisanym wyrazów kończących się

wskazaną przez nauczyciela sylabą.

CZERWIEC

DZIECI 4- LETNIE i 5 LETNIE

1.Realizacja treści niezrealizowanych bądź wymagających

powtórzeń z okresu I - V