Dodaj publikację
Autor
Anna Szczepańska
Data publikacji
2013-01-14
Średnia ocena
0,00
Pobrań
13

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej na I etapie edukacji w szkole specjalnej dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i z autyzmem.
 Pobierz (doc, 125,5 KB)

Podgląd treści

PROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS
NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Nauczyciel odbywający staż:

mgr Anna Szczepańska

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Od 03.09.2012r. do 31.05.2015r.

Miejsce odbywania stażu: Zespół Szkół Specjalnych

Informacje o nauczycielu:
Nauczane przedmioty: nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel języka angielskiego, terapeuta zajęć korekcyjno - kompensacyjnych.
Posiadane kwalifikacje:
1. Studia magisterskie, pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika .
2. Studia podyplomowe –Język angielski
3. Kurs Kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej.
4. Kurs Kwalifikacyjny z Bibliotekoznawstwa.

|§ 8 UST. 2 PKT 1 |
|UZYSKANIE POZYTYWNYCH EFEKTÓW W PRACY DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ LUB OPIEKUŃCZEJ NA SKUTEK WDROŻENIA DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU DOSKONALENIE PRACY WŁASNEJ I PODNIESIENIE JAKOŚCI PRACY SZKOŁY. |
|l.p. |ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA REALIZACJI ZADAŃ |
|1. |Zapoznanie z procedurami awansu zawodowego. |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczącego awansu zawodowego. |IX-X 2012 |Bibliografia |
|2. |Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego. |Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu. |IX 2012 |Wniosek o rozpoczęcie stażu |
| | | | |Projekt planu rozwoju zawodowego |
| | |Opracowanie projektu planu rozwoju zawodowego. |IX 2012 |Gromadzenie świadectw, potwierdzeń, |
| | | | |sprawozdań, |
| | |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju. |Na bieżąco |zdjęć, itp. |
| | | | |Sprawozdanie |
| | |Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego. |IV 2015 | |
| | | | | |
|3. |Udział w konferencjach, |Systematyczne doskonalenie umiejętności dydaktyczno-wychowawczych na zewnętrznych kursach, |Wg harmonogramu WODN |Zaświadczenia z konferencji, kursów i |
| |warsztatach, |warsztatach i konferencjach. | |warsztatów. |
| |kursach podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe.| |Zgodnie z harmonogramem WDN | |
| | |Udział w szkoleniach w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli. | |Zaświadczenia |
| | | |Na bieżąco | |
| | |Studiowanie literatury fachowej i czasopism dla nauczycieli. | |Wykaz przyswojonych pozycji |
| | | | | |
| | |Udział w otwartych lekcjach innych nauczycieli. | | |
| | | | |Dziennik obserwacji |
|4. |Organizacja i współorganizacja imprez o charakterze |Święto rodziców dzieci – w klasie. |Miesiąc V – przez cały okres |Zdjęcia, scenariusz |
| |środowiskowym. | |stażu | |
| | |Dzień dziecka – zabawa szkolna. |Miesiąc VI – przez cały okres | |
| | | |stażu |Zdjęcia, scenariusz |
| | |Współorganizacja innych imprez mających na celu integrację środowiska lokalnego oraz |Przez cały okres stażu, wedle | |
| | |wewnątrzszkolnych, mających na celu: |bieżących potrzeb i możliwości. | |
| | |wspieranie rozwoju dzieci w sferze motywacyjnej, | | |
| | |umożliwienie uczniom odniesienia sukcesu, | | |
| | |wyzwalanie pozytywnych emocji i budowanie pozytywnego obrazu własnego uczniów. | | |
|5. |Uczestnictwo w pracach organów placówki związanych z |Udział w modyfikowaniu wewnątrzszkolnego systemu oceniania, szkolnego zestawu programów |Przez cały |Wypracowane dokumenty |
| |realizacją jej podstawowych funkcji i wynikających z nich |nauczania, programu wychowawczego, programu profilaktyki, itp. |okres stażu | |
| |zadań. |Udział w pracach zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej. | | |
| | |Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej. | | |
|6. |Aktywna i systematyczna współpraca z rodzicami na |Podnoszenie świadomości pedagogicznej rodziców, poprzez szerzenie wiedzy z zakresu |Według harmonogramu spotkań z |Scenariusze spotkań ...