Dodaj publikację
Autor
Marzanna Antończak
Data publikacji
2013-01-14
Średnia ocena
5,00
Pobrań
284

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Zeszyt obserwacji ucznia z głębokim upośledzeniem umysłowym.
 Pobierz (doc, 109,5 KB)

Podgląd treści

ZESZYT OBSERWACJI POSTĘPÓW UCZENNICY

ROK SZKOLNY 2012/2013

| |
|PERCEPCJA WZROKOWA |
| |
|P – POTRAFI C – WYKONUJE CZASAMI, W ZALEŻNOŚCI OD SYTUACJI, STANU, WARUNKÓW |
|B – BRAK UMIEJĘTNOŚCI MIMO ĆWICZEŃ, Y - BRAK PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ, |
| |
|Podąża wzrokiem za przedmiotem: zmiany kierunków wodzenia; |
|PERCEPCJA SŁUCHOWA |
| |
|Słucha piosenek, czytanych i opowiadanych tekstów; |
|KOMUNIKACJA |
| |
|Bierze udział w ćwiczeniach narządów artykulacyjnych; |
|MOTORYKA DUŻA |
| |IX |
|Utrzymuje głowę w pozycji pionowej | |
|przez dłuższą chwilę; | |
|MOTORYKA MAŁA |
| |
|Zamykanie i otwieranie dłoni; |
|ROZWÓJ POZNAWCZY |
| |
|Kojarzenie przedmiotu z jego smakiem; |
| PERCEPCJA SMAKOWA I WĘCHOWA |
| |
|Wąchanie zróżnicowanych zapachów; |