Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
TABELARYCZNE ZESTAWIENIE CZYNNOŚCI WYKONANYCH W RAMACH REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
JOANNY SIERADZKIEJ UBIEGAJĄCEJ SIĘ O AWANS ZAWODOWY NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
|L.p. |ZADANIA I WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE |SPOSÓB REALIZACJI |
| |(§7 ust.1 rozporządzenia MENiS z dnia 1 grudnia 2004r. | |
| |z późn. zm.) | |
|1 | | |
| |uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z |-organizacja i przeprowadzanie konkursów wewnątrz-szkolnych i zewnętrznych |
| |realizacją zadań dydaktycznych |-przeprowadzanie i analiza testów diagnostycznych i sumatywnych – w latach 2006/2007 i 2007/2008 udział w projekcie LEPSZA SZKOŁA zorganizowanym przez GWO |
| | |-przeprowadzanie próbnych egzaminów maturalnych, również wśród uczniów klas młodszych |
| | |-praca w komisjach nadzorujących przebieg próbnego egzaminu maturalnego |
| | |-analiza próbnych egzaminów maturalnych z matematyki |
| | |-prowadzenie zajęć dodatkowych przygotowujących do egzaminu maturalnego z matematyki oraz wyrównawczych dla klas pierwszych |
| | |-praca w komisjach nadzorujących przebieg egzaminu maturalnego |
| | |-pomoc uczniom w realizacji projektów i prac długoterminowych – wykorzystanie technologii informacyjnej |
| | |-pełnienie roli egzaminatora OKE - sprawdzanie arkuszy egzaminacyjnych |
| | |-współpraca z nauczycielem matematyki w ZSZ w Ozorkowie – p. E. Miksa-Kondaszewską – wspólne tworzenie planów wynikowych, przedmiotowego systemu oceniania, |
| | |testów, konkursów, rzeczowe dyskusje i porady, a także opracowywanie zestawu narzędzi do diagnozy osiągnięć edukacji matematycznej wg. nowej podstawy |
| | |programowej |
| | |-obserwacja lekcji prowadzonych przez opiekuna stażu i bardziej doświadczonych nauczycieli |
| | |-praca w ramach grupy wsparcia – współpraca z nauczycielami będącymi w awansie zawodowym |
| | |-przeprowadzenie wraz z opiekunem stażu interdyscyplinarnej lekcji otwartej pokazującej związek biologii i matematyki – adresatami byli gimnazjaliści |
| | |-przeprowadzenie wraz z nauczycielem geografii i przedmiotów informatycznych lekcji otwartej pokazującej związek geografii, informatyki i matematyki – |
| | |adresatami byli gimnazjaliści |
| | |-zgromadzenie materiałów pomagających w prowadzeniu nauczycielowi zajęć programowanie strukturalne i obiektowe |
| | |-stworzenie strony internetowej, na której zamieszczane są materiały dydaktyczne przeznaczone do wyko-rzystania przez uczniów |
| | |-opracowywanie zajęć przedmiotowych realizowanych z wykorzystaniem komputera |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |-stosowanie w pracy metod aktywizujących |
| | |-uzupełnianie koniecznych materiałów dydaktycznych – zamówienie modeli brył, tablicy w kratkę, zamówienie do biblioteki szkolnej zbiorów zadań: „Matematyka. |
| | |Próbne arkusze maturalne” |
| | |-otrzymanie nagrody dyrektora za wyróżniająca pracę dydaktyczno – wychowawczą |
|2 | | |
| |uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z |-wychowawstwo w klasie III WZ, I TI oraz II TI |
| |realizacją zadań wychowawczych |-prowadzenie elektronicznego dziennika, elektroniczne wypełnianie świadectw |
| | |-opracowanie planów wychowawczych |
| | |-prowadzenie zebrań nauczycieli uczących w klasach, których byłam wychowawcą |
| | |-prowadzenie zebrań z rodzicami uczniów klasy III WZ, I TI, II TI |
| | |-integracja klas |
| | |-praca z uczniami osiągającymi najniższą frekwencję i najsłabsze oceny (kontakty z rodzicami, pedagogiem, nauczycielami i wicedyrektorem szkoły) |
| | |-pomoc uczniom w organizacji imprez klasowych |
| | |-współpraca z pedagogiem szkolnym (problemy z integracją klasy, z motywacją do nauki, z absencją) |
| | |-współpraca ze szkolnym doradcą zawodowym – m ...