Dodaj publikację
Autor
Leszek Rybarczyk
Data publikacji
2013-04-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
9

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela j. angielskiego ubiegającego się o stopień awansu na nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 89,5 KB)

Podgląd treści


Leszek Rybarczyk
nauczyciel języka angielskiego
Publicznego Gimnazjum w Czarnkowie

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Rozpoczęcie stażu: 1 września 2010 r.
Okres stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Zakończenie stażu: 31 maja 2013 r.

| | | | | |
|Lp. |Zadania do realizacji |Formy realizacji |Termin |Uwagi |
| |
|Zagadnienia organizacyjne |
|1. |Poznanie procedury awansu zawodowego |- zapoznanie się z aktualnymi przepisami |sierpień 2010 r. | |
| |nauczycieli oraz przygotowanie planu rozwoju zawodowego |prawa oświatowego dotyczących | | |
| | |reformy oświaty i awansu zawodowego | | |
| | | | | |
| | |- złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu, |wrzesień 2010 r. |wniosek o rozpoczęcie stażu |
| | | | | |
| | |- sporządzenie planu rozwoju |wrzesień 2010 r. |plan rozwoju zawodowego |
| | |zawodowego, | |zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły |
|2. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |- gromadzenie dokumentacji, |przez cały okres stażu | |
| | | | | |
| | |- praca nad uzyskaniem celu jakim jest |przez cały okres stażu | |
| | |awans zawodowy na stopień | | |
| | |nauczyciela dyplomowanego, | | |
| | | | | |
| | |- sporządzenie sprawozdania z realizacji |czerwiec 2013 r. |sprawozdanie |
| | |planu rozwoju zawodowego, | | |
| | | | | |
| | |- uzyskanie oceny dorobku zawodowego, |czerwiec 2013r. |ocena dorobku zawodowego dokonana przez |
| | | | |Dyrektora Szkoły |
|3. |Złożenie wniosku o podjęcie | |czerwiec 2013r. |wniosek |
| |postępowania kwalifikacyjnego | | | |
| |
|§ 8. ust. 2. pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
|1. |Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie |- aktywny udział w różnych formach |w trakcie stażu | |
| |aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym |doskonalenia zawodowego, | | |
| |doskonaleniu; |adekwatnych do potrzeb nauczyciela | | |
| | |i szkoły (udział w konferencjach, | | |
| | |warsztatach metodycznych itd.) | | |
| | | | | |
| | |- udział w konferencjach | | |
| | |szkoleniowych Rady Pedagogicznej, | | |
| | | | | |
| | |- samokształcenie, |w miarę potrzeb | |
|2. |Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły|- udział w tworzeniu dokumentów |w trakcie stażu | |
| | |szkolnych (np. ewentualne zmiany | | |
| | |w PSO, tworzenie innych dokumentów | | |
| | |wg potrzeb szkoły) | | |
| | | | | |
| | |- ewentualna korekta rozkładu materiału | | |
| | |nauczania po każdym roku stażu, | | |
| | | | | |
| | |- praca w zespole przedmiotowym, | | |
| | | | | |
| | |- przygotowanie uczniów do udziału | | |
| | |w konkursach z języka | | |
| | |angielskiego, | | |
|3. |Dbanie o wystrój pracowni |- aktualizacja gazetek ściennych w |w miarę potrzeb | |
| | |pracowni, dbanie o wystrój, | | |
| | | | | |
| | |- opieka nad powierzonym sprzętem |w trakcie stażu | |
| | |audio- wizualnym, | | |
| | | | | |
| | |- powiększanie zbioru pomocy |w trakcie stażu | |
| | |dydaktycznych, przygotowywanie | | |
| | |własnych pomocy dydaktycznych | | |
| | |(np. dodatkowe ćwiczenia, testy) | | |
| |
|§ 8. ust. 2. pkt 2 |
|Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
|1. |Stosowanie technologii komputerowej w opracowywaniu |- prowadzenie zajęć z wykorzystaniem |w miarę potrzeb | |
| |dokumentacji, narzędzi badawczych i przygotowaniu pomocy |programów multimedialnych do nauki | | |
| |dydaktycznych do pracy z młodzieżą i współpraca z rodzicami |języka angielskiego, | | |
| | | | | |
| | |- wykorzystanie skrzynki e-mail do | | |
| | |kontaktów z rodzicami, innymi |w trakcie stażu | |
| | |nauczycielami, wydawnictwami, | | |
| | |organizatorami konkursów, | | |
| | | | | |
| | |- korzystanie ze słowników | | |
| | |multimedialnych, | | |
| | | | | |
| | |- przygotowywanie pomocy do pracy z | | |
| | |uczniami, kontaktów z ...