Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela: Agnieszka Olejnik
Nauczany przedmiot: język niemiecki
Okres stażu: 01.09.2010 – 31.05.2013
Kompetencje przedmiotowo – metodyczne: -studia magisterskie na kierunku Filologia Germańska na Uniwersytecie Wrocławskim
-nauczyciel mianowany
A. § 8.2.1. Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
Poznanie procedury awansu zawodowego nauczycieli.
Aktywny udział w pracach zespołu humanistycznego.
Udział w szkoleniach, kursach i warsztatach.
Zorganizowanie konkursów szkolnych i międzyszkolnych dla uczniów klas IV-VI
Przygotowanie uczniów i udział w różnych konkursach i olimpiadach z języka niemieckiego.
B. § 8.2.2 Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych (przygotowywanie Przedmiotowego Systemu Oceniania, planów wychowawczych, pomocy dydaktycznych, testów, dyplomów, zaproszeń przy użyciu programów Corel, Word, Excel).
Poszerzenie wiedzy i umiejętności wykorzystania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej poprzez udział w kursach i szkoleniach.
Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych, encyklopedii, Internetu.
Opublikowanie materiałów związanych z wykonywaną pracą na stronach internetowych.
Promocja szkoły poprzez zamieszczanie informacji dotyczących języka niemieckiego, pracy Samorządu Uczniowskiego na stronie internetowej szkoły.
C. § 8.2.3 Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć.
Przygotowanie i prowadzenie otwartych zajęć edukacyjnych dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych.
Aktywna praca w zespole humanistycznym- funkcja lidera zespołu. Dzielenie się wiedzą zdobytą na szkoleniach, kursach i warsztatach.
Współpraca z nauczycielami innych przedmiotów.
D. § 8.2.4a Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.
Opracowanie i wdrożenie programu koła języka niemieckiego „Praca z uczniem zdolnym”.
E. § 8.2.4c Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.
Organizowanie imprez okolicznościowych dla rodziców.
Organizowanie wycieczek dla uczniów.
Organizacja konkursu międzyszkolnego teatrzyków niemieckich „Im Zauberland”.
Przygotowanie uczniów do udziału w szkolnych, wrocławskich i ogólnopolskich konkursach.
Zorganizowanie zajęć dla rodziców z psychoedukacji.
F. § 8.2.4e Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.
Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną.
Współpraca z pedagogiem szkolnym.
Pełnienie funkcji opiekuna Samorządu Uczniowskiego.
Wspieranie organizacji charytatywnych, w zależności od potrzeb.
G. § 8.2.5 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania ...