Dodaj publikację
Autor
Oliwia Sabat
Data publikacji
2013-05-20
Średnia ocena
0,00
Pobrań
14

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (doc, 55,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS ZAWODOWY NA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Oliwia Sabat.
Nauczyciel Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Kielcach.
Termin rozpoczęcia stażu: 1.09.2010 rok.
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy.

1. Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze Statutu Szkoły oraz jej potrzeb i środowiska lokalnego.

|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |DOWODY REALIZACJI, UWAGI |
|1. Poznanie zasad funkcjonowania i|-analiza dokumentów szkoły: Statutu |wrzesień 2010 | |
|organizacji szkoły. |Szkoły, Wewnątrzszkolnych Zasad Oceniania,| | |
| |pozostałych programów i regulaminów; | | |
|2. Praca w komisjach szkolnych |-praca w zespole przedmiotowym, |cały okres stażu |-protokoły, sprawozdania; |
|realizujących funkcje i zadania |wychowawczym, komisjach konkursowych; | | |
|edukacyjne oraz wychowawcze. | | | |
| |-opracowanie rozkładu materiału z biologii| | |
| |dla klas I, II ,III gimnazjum oraz I, II | |-rozkłady materiału, |
| |liceum dla poziomu podstawowego oraz |wrzesień 2010 |przedmiotowe zasady oceniania; |
| |przedmiotowych zasad oceniania; | | |
|3. Prowadzenie dokumentacji |-systematyczne i skrupulatne wpisy w |cały okres stażu |-dzienniki zajęć lekcyjnych i |
|szkolnej zgodnie z obowiązującymi |dziennikach zajęć lekcyjnych i | |pozalekcyjnych, arkusze ocen; |
|zasadami. |pozalekcyjnych oraz w arkuszach ocen, | | |
| |terminowe usprawiedliwianie nieobecności | | |
| |uczniów; | | |
|4. Praca z uczniami zdolnymi. |-pozalekcyjne przygotowywanie uczniów |cały okres stażu |-udział uczniów w konkursach |
| |chętnych do udziału w konkursach | |biologicznych, zaświadczenia, |
| |biologicznych – prowadzenie Klubu | |dyplomy, protokoły; |
| |Przyrodnika | | |
|5. Prowadzenie zajęć |-pomoc uczniom mającym problemy z nauką |cały okres stażu |-adnotacje w dziennikach zajęć |
|pozalekcyjnych. |-opieka nad Szkolnym Klubem Honorowych | |pozalekcyjnych; |
| |Dawców Krwi i prowadzenie działań z tym | | |
| |związanych; | | |
| | | | |
| |-przygotowywanie uczniów klas III | | |
| |gimnazjum do części | | |
| |Matematyczno-Przyrodniczej Egzaminu | |-przykładowe pytania testowe i |
| |Gimnazjalnego (opracowanie zestawów zadań |cały okres stażu |zadania otwarte; |
| |zamkniętych i otwartych zgodnie z | | |
| |obowiązującymi standardami | | |
| |egzaminacyjnymi); | | |
|6. Planowanie pracy wychowawczej. |-współudział w opracowaniu tematów godzin |wrzesień 2010 |-plan wychowawczy klasy, tematy|
| |wychowawczych oraz planu wychowawczego dla| |godzin wychowawczych; |
| |klas gimnazjalnych; | | |
|7. Obserwacja, analiza i |-gromadzenie informacji na temat uczniów; |cały okres stażu |-indywidualne rozmowy z |
|poznawanie uczniów oraz ich | | |uczniami i rodzicami, adnotacje|
|potrzeb. | | |w dziennikach lekcyjnych; |
|8. Współpraca z Pedagogiem |-korzystanie z doświadczenia w wiedzy |cały okres stażu |-adnotacje w dziennikach |
|szkolnym. |Pedagoga, lekcje wychowawcze z udziałem | |lekcyjnych; |
| |Pedagoga; | | |
|9. Współpraca z rodzicami. |-przygotowywanie i prowadzenie spotkań z |cały okres stażu |-adnotacje w dziennikach |
| |rodzicami, stały kontakt w razie | |lekcyjnych, opracowywanie |
| |konieczności z rodzicami (informowanie o | |tematyki spotkań z rodzicami, |
| |bieżących ocenach uczniów, zachowaniu, | |rozmowy indywidualne; |
| |osiągnięciach i ewentualnych problemach); | | |
|10. Integracja zespołu klasowego. |-organizowanie wycieczek szkolnych, wyjść |cały okres ...