Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN
ROZWOJU
ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
mgr Aneta Wierzchanowska
nauczyciel matematyki w Gimnazjum nr 21
Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2010r.
Data zakończenia stażu: 31 maja 2013r.
Wymiar stażu: 2 lata 9 miesięcy
Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany
Wykształcenie.
Gorzów Wlkp
§8 ust.2 pkt 1
uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej
lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań, mających na celu doskonalenie
pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
|Zadania |Formy realizacji |Termin |Dokumentowanie realizacji zadań |
|Wstępna analiza własnych |Autorefleksja. |wrzesień 2010r. |Teczka dotychczasowych osiągnięć |
|umiejętności. | | |zawodowych |
|Poznanie procedury awansu |Analiza dokumentów prawnych, śledzenie |wrzesień 2010 r. |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |
|zawodowego i przygotowanie planu|stron internetowych. | | |
|rozwoju. | | | |
| |Śledzenie zmian dokonywanych w prawie |okres stażu | |
| |oświatowym. Wymiana doświadczeń z innymi | | |
| |nauczycielami, przygotowywanie | | |
| |projektów. | | |
|Poszerzenie wiedzy i |Przypomnienie organizacji, zasad |październik – grudzień 2010 |Opis wprowadzonych zmian, arkusze |
|umiejętności w procesie |funkcjonowania i zadań szkoły. Analiza |r. |ewaluacyjne, ankiety |
|aktywnego udziału w |szkolnej dokumentacji: statutu, | | |
|wewnątrzszkolnym |regulaminów, WSO. | | |
|i zewnętrznym doskonaleniu. | | | |
| |Udział w szkoleniowych Radach |okres stażu |Dokumentacja z posiedzeń Rad |
| |Pedagogicznych. | |Pedagogicznych |
| |Udział w kursach, szkoleniach, |okres stażu |Potwierdzenie udziału |
| |konferencjach i warsztatach. | | |
| |Obserwowanie zajęć prowadzonych przez |okres stażu |Scenariusze zajęć |
| |innych nauczycieli. | | |
| |Śledzenie publikacji w Internecie |na bieżąco |Wykaz interesujących adresów |
| |związanych z dydaktyką matematyki. | |internetowych |
| |Samokształcenie – czytanie prasy | | |
| |i literatury fachowej. | | |
| | |okres stażu |Bibliografia, |
| | | |artykuły |
|Diagnozowanie |Konstruowanie testów z matematyki, |okres stażu |Opis działań i uzyskanych efektów |
|i badanie osiągnięć edukacyjnych|przeprowadzanie badań, analiza i wnioski | | |
|uczniów. |do dalszej pracy, | | |
| |przeprowadzanie testów w połowie cyklu | | |
| |kształcenia z matematyki, ich analiza i | | |
| |wnioski do dalszej pracy. | | |
| |Przeprowadzanie próbnych egzaminów | | |
| |gimnazjalnych z części matematyczno – | | |
| |przyrodniczej uczniów klas III gim. oraz | | |
| |ich opracowanie, analiza i wnioski do | | |
| |dalszej pracy. | | |
|Wykorzystanie wyników z egzaminu|Analiza raportów OKE. |wrzesień 2010 r |Raporty wewnątrzszkolne |
|w celu podniesienia jakości |Opracowywanie raportów | | |
|pracy szkoły. |wewnątrzszkolnych. | | |
|Działania na rzecz uczniów w |Organizacja i pomoc w organizacji imprez,|na bieżąco |Potwierdzenia dyrektora |
|celu podniesienia jakości pracy |akcji, uroczystości, apeli szkolnych. | | |
|szkoły. | | | |
|Realizacja projektu „Sesje z |Pozyskiwanie pomocy dydaktycznych. |Okres stażu |Opis i analiza wyników projektu |
|plusem” |Przeprowadzanie sprawdzianów. | |Zaświadczenie |
| |Analiza wyników. | | |
|Współpraca |Organizowanie ogólnych |według harmonogramu szkoły |Sprawozdania. |
|z rodzicami |i indywidualnych spotkań z rodzicami. | |Scenariusze. |
|Współpraca z pedagogiem |Ciągła współpraca dotycząca uczniów |okres stażu |Potwierdzenie pedagoga. |
|szkolnym. |sprawiających problemy wychowawcze, | | |
| |uczniów posiadających opinie z poradni, | | |
| |potrzebujących wsparcia psychologicznego,| | |
| |materialnego itp. | | |
§8 ust.2 pkt 2
wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej ...