Dodaj publikację
Autor
Magdalena Pęcak
Data publikacji
2013-06-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
81

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju na dyplomowanie.
 Pobierz (doc, 75,5 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko: Magdalena Pęcak
Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Grabinach

Terminarz:
1. Data złożenia wniosku o rozpoczęcie stażu: 30.08.2010 r.
2. Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2010 r.
3. Termin zatwierdzenia planu rozwoju: 30.09.2010 r.
4. Termin zakończenia stażu: 31.05.2013 r.
5. Termin dokonania oceny dorobku zawodowego za okres stażu: 09.06.2013 r.
6. Staż pracy: 9 lat

Cele:
1. Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych.
2. Zdobycie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
| | | | |
| |Wymagania kwalifikacyjne określone przez MENiS z| | |
| |dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania | | |
| |stopni awansu zawodowego przez nauczycieli | | |
|LP. |(Dz.U. z 2004r. Nr 260, poz. 2593) |SPOSÓB |TERMIN |
| | |REALIZACJI |REALIZACJI |
|I |§ 8 ust. 2 pkt 1 |Opracowanie planu rozwoju zawodowego. |Do 14 września 2010r |
| |uzyskanie pozytywnych efektów w pracy | | |
| |dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na |Tworzenie i wdrażanie planów pracy dydaktycznej. |Okres stażu |
| |skutek wdrożenia działań mających na celu | | |
| |doskonalenie pracy własnej i podniesienie |Tworzenie i wdrażanie planów pracy wychowawczej. | |
| |jakości pracy szkoły. | | |
| | |Ewaluacja dotychczasowych kryteriów oceniania z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Reorganizacja warsztatu pracy. | |
| | | | |
| | |Opracowywanie scenariuszy lekcji, testów i materiałów pomocniczych. | |
| | | | |
| | |Systematyczne zapoznawanie się z ofertą wydawnictw pedagogicznych. | |
| | | | |
| | |Zaopatrywanie pracowni językowej w plansze, mapy krajów anglojęzycznych, gazetki tematyczne i inne pomoce. | |
| | | | |
| | |Ewaluacja działań dydaktycznych i wychowawczych. | |
| | | | |
| | |Przygotowywanie spektaklu w angielskiej wersji językowej. | |
| | | | |
| | |Organizowanie szkolnych konkursów z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Organizowanie międzyszkolnych konkursów z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Przygotowywanie uczniów do konkursów szkolnych, międzyszkolnych, gminnych, powiatowych i wojewódzkich z języka | |
| | |angielskiego. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie konsultacji dla uczniów mających problemy w nauce. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie konsultacji dla uczniów uzdolnionych językowo. | |
| | | | |
| | |Stosowanie różnorodnych form pracy z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w nauce. | |
| | | | |
| | |Ewaluacja WSO. | |
| | | | |
| | |Praca z zespołach zadaniowych, udział w radach pedagogicznych i zespołach przedmiotowych opracowujących i | |
| | |modyfikujących dokumenty wewnątrzszkolne: WSO, Statut szkoły. | |
| | | | |
| | |Pedagogizacja rodziców na tematy dotyczące trudności wychowawczych i dydaktycznych oraz jak pomóc dziecku w | |
| | |odnoszeniu sukcesów. | |
| | | | |
| | |Organizowanie wycieczek. | |
| | | | |
| | |Organizowanie imprez i uroczystości szkolnych. | |
| | | | |
| | |Współpraca z biblioteką szkolną, biblioteką wiejską. | |
| | | | |
| | |Udział w Wewnątrzszkolnym Doskonaleniu Nauczycieli. | |
| | | | |
| | |Udział w warsztatach metodycznych i szkoleniowych z zakresu języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Studiowanie literatury pedagogicznej, dydaktyki przedmiotu, czasopism. | |
| | | | |
| | |Przygotowanie prelekcji dla uczniów. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie pogadanek. | |
| | | | |
| | |Przygotowanie i prowadzenie lekcji tematycznych na godzinie wychowawczej. | |
| | | | |
| | |Opracowywanie sprawozdań dotyczących efektów działania i ewaluacji własnych działań. | |
| | | | |
| | |Ocenianie skuteczności podjętych działań. | |
| | | | |
| | |Pozyskanie sponsorów na nagrody w konkursach językowych oraz na założenie anglojęzycznej biblioteki szkolnej. | |
| | | | |
| | |Przeprowadzenie lekcji otwartej dla rodziców pt. „Typowe ciasto brytyjskie”. | |
| | | | |
| | |Pełnienie funkcji lidera Zespołu Języków Obcych. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|II ...