Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko: Magdalena Pęcak
Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Grabinach
Terminarz:
1. Data złożenia wniosku o rozpoczęcie stażu: 30.08.2010 r.
2. Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2010 r.
3. Termin zatwierdzenia planu rozwoju: 30.09.2010 r.
4. Termin zakończenia stażu: 31.05.2013 r.
5. Termin dokonania oceny dorobku zawodowego za okres stażu: 09.06.2013 r.
6. Staż pracy: 9 lat
Cele:
1. Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych.
2. Zdobycie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
| | | | |
| |Wymagania kwalifikacyjne określone przez MENiS z| | |
| |dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania | | |
| |stopni awansu zawodowego przez nauczycieli | | |
|LP. |(Dz.U. z 2004r. Nr 260, poz. 2593) |SPOSÓB |TERMIN |
| | |REALIZACJI |REALIZACJI |
|I |§ 8 ust. 2 pkt 1 |Opracowanie planu rozwoju zawodowego. |Do 14 września 2010r |
| |uzyskanie pozytywnych efektów w pracy | | |
| |dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na |Tworzenie i wdrażanie planów pracy dydaktycznej. |Okres stażu |
| |skutek wdrożenia działań mających na celu | | |
| |doskonalenie pracy własnej i podniesienie |Tworzenie i wdrażanie planów pracy wychowawczej. | |
| |jakości pracy szkoły. | | |
| | |Ewaluacja dotychczasowych kryteriów oceniania z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Reorganizacja warsztatu pracy. | |
| | | | |
| | |Opracowywanie scenariuszy lekcji, testów i materiałów pomocniczych. | |
| | | | |
| | |Systematyczne zapoznawanie się z ofertą wydawnictw pedagogicznych. | |
| | | | |
| | |Zaopatrywanie pracowni językowej w plansze, mapy krajów anglojęzycznych, gazetki tematyczne i inne pomoce. | |
| | | | |
| | |Ewaluacja działań dydaktycznych i wychowawczych. | |
| | | | |
| | |Przygotowywanie spektaklu w angielskiej wersji językowej. | |
| | | | |
| | |Organizowanie szkolnych konkursów z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Organizowanie międzyszkolnych konkursów z języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Przygotowywanie uczniów do konkursów szkolnych, międzyszkolnych, gminnych, powiatowych i wojewódzkich z języka | |
| | |angielskiego. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie konsultacji dla uczniów mających problemy w nauce. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie konsultacji dla uczniów uzdolnionych językowo. | |
| | | | |
| | |Stosowanie różnorodnych form pracy z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w nauce. | |
| | | | |
| | |Ewaluacja WSO. | |
| | | | |
| | |Praca z zespołach zadaniowych, udział w radach pedagogicznych i zespołach przedmiotowych opracowujących i | |
| | |modyfikujących dokumenty wewnątrzszkolne: WSO, Statut szkoły. | |
| | | | |
| | |Pedagogizacja rodziców na tematy dotyczące trudności wychowawczych i dydaktycznych oraz jak pomóc dziecku w | |
| | |odnoszeniu sukcesów. | |
| | | | |
| | |Organizowanie wycieczek. | |
| | | | |
| | |Organizowanie imprez i uroczystości szkolnych. | |
| | | | |
| | |Współpraca z biblioteką szkolną, biblioteką wiejską. | |
| | | | |
| | |Udział w Wewnątrzszkolnym Doskonaleniu Nauczycieli. | |
| | | | |
| | |Udział w warsztatach metodycznych i szkoleniowych z zakresu języka angielskiego. | |
| | | | |
| | |Studiowanie literatury pedagogicznej, dydaktyki przedmiotu, czasopism. | |
| | | | |
| | |Przygotowanie prelekcji dla uczniów. | |
| | | | |
| | |Prowadzenie pogadanek. | |
| | | | |
| | |Przygotowanie i prowadzenie lekcji tematycznych na godzinie wychowawczej. | |
| | | | |
| | |Opracowywanie sprawozdań dotyczących efektów działania i ewaluacji własnych działań. | |
| | | | |
| | |Ocenianie skuteczności podjętych działań. | |
| | | | |
| | |Pozyskanie sponsorów na nagrody w konkursach językowych oraz na założenie anglojęzycznej biblioteki szkolnej. | |
| | | | |
| | |Przeprowadzenie lekcji otwartej dla rodziców pt. „Typowe ciasto brytyjskie”. | |
| | | | |
| | |Pełnienie funkcji lidera Zespołu Języków Obcych. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|II ...