Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN WSPÓŁPRACY Z RODZICMAI NA ROK SZKOLNY 2012/2013
GRUPA 4- LETNIA
| ZADANIA |FORMY REALIZACJI |SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN |
|1. ZAANGAŻOWANIE RODZICÓW W |INDYWIDUALNE ZAPROSZENIA |Zapraszanie rodziców na uroczystości | |
|SPRAWY PRZEDSZKOLA | |przedszkolne: | |
| | |- Mikołajki |Grudzień |
| | |- Dzień Babci i Dziadka |Styczeń |
| | |- Zabawa Karnawałowa |Styczeń |
| | |- Dzień Mamy i Taty |Maj |
| | | | |
| |ROZMOWY INDYWIDUALNE, | | |
| |ZEBRANIA |Zachęcanie rodziców do wykonywania różnego |Cały rok |
| | |rodzaju prac na rzecz przedszkola, w zależności od| |
| | |potrzeb oraz do pomocy w przygotowywaniu imprez i| |
| | |uroczystości. | |
| | | | |
| | |Uzgodnienie zasad przynoszenia przez dzieci |Cały rok |
| | |własnych zabawek do przedszkola – „ Piątek dzień | |
| | |z zabawką” | |
| | | |Cały rok |
| | |Zachęcanie rodziców do przynoszenia książeczek z | |
| | |domowej biblioteczki, gier, płyt CD, oraz tzw. | |
| | |nieużytków do zajęć i zabaw. |II półrocze |
| | | | |
| | |Angażowanie rodziców do udziału w kampanii: „ Cała|Grudzień |
| | |Polska czyta dzieciom” | |
| | | | |
| | |Zachęcenie do udziału w akcji „ I Ty możesz |Cały rok |
| | |zostać św. Mikołajem” | |
| | | | |
| | |Ustalanie z rodzicami zwyczajów związanych z | |
| | |obchodzeniem urodzin dzieci w przedszkolu- słodki |Luty, Czerwiec |
| | |poczęstunek w postaci ciastek i cukierków |Cały rok |
| | | |Grudzień |
| | | | |
| | |Zaproszenie rodziców do udziału w zajęciach | |
| | |otwartych | |
| | | | |
| | | |Cały rok |
| | | | |
| | |Zachęcanie do zbiórki zużytych baterii i | |
| | |plastikowych kapsli, „ Góra grosza” | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Wrzesień – 09. 2012 |
| |OGŁOSZENIA | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Prowadzenie rozmów z rodzicami podczas schodzenia | |
| | |i rozchodzenia się dzieci | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |ROZMOWY INDYWIDUALNE | | |
| | | | |
| | |1. Zebranie informacyjne, zapoznanie rodziców z : |listopad |
| | |- koncepcją pracy przedszkola | |
| | |- planem pracy dydaktyczno – wychowawczej na dany | |
| |ZEBRANIA |rok szkolny | |
|2. ZAPEWNIE RODZICOM OPTYMALNYCH | |- z programem „ Wesołe przedszkole” oraz programem| |
|WARUNKÓW DLA PRZPŁYWU INFORMACJI.| |„ Przedszkolak bezpieczny na drodze” | |
| | |- „ Konwencją Praw Dziecka” | |
| | |- podstawą programową | |
| | |- planem współpracy z rodzicami i środowiskiem | |
| | |- wybór trójki grupowej w tajnym głosowaniu | |
| | | | |
| | |2. Zebranie: | |
| | |- zapoznanie rodziców z aspektem rozwoju mowy | |
| | |dziecka z udziałem logopedy – prelekcja: | |
| | |„ Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym oraz |Kwiecień |
| | |podstawowe wady wymowy tego okresu” | |
| | |- zapoznanie rodziców z wynikami obserwacji | |
| | |dzieci | |
| | |- przekazanie rodzicom „ Charakterystyki | |
| | |rozwojowej poszczególnych grup wiekowych” ze | |
| | |szczególnym uwzględnieniem 4- Latków | |
| | |- omówienie organizacji Balu Karnawałowego i |Cały rok |
| | |uroczystości z okazji „ Dnia Babci i Dziadka” | |
| | |3. Zebranie: | |
| | |- przedstawienie wyników dalszej obserwacji | |
| | |- omówienie organizacji uroczystości „ Dzień Mamy |Cały rok |
| | |i Taty” | |
| | | |Cały rok |
| | |Informowanie rodziców o zamierzeniach edukacyjnych| |
| | |w poszczególnych miesiącach : tematy kompleksowe, | |
| | |wykaz treści programowych, teksty wierszy i | |
| | |piosenek. | |
| | |Eksponowanie prac dzieci | |
| | |Uaktualnianie informacji o wydarzeniach z życia | |
| |TABLICA OGŁOSZENIA GRUPY |przedszkola | |
| | | | |
| | | | |
| |WYSTAWKA PRAC | | |
| |TABLICA OGŁOSZENIOWA | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3. SYSTEMATYCZNE INFORMOWANIE | | | |
|RODZICÓW O PRACY OPIKUŃCZO- | | | |
|WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNEJ | | | |
|PRZEDSZKOLA. | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |